ដោយយោងតាមស្ថិតិនៃលទ្ធផលស្រាវជ្រាវ និងស្ទង់មតិរបស់ eMarkerter កាលពីខែ មេសា បានឲ្យដឹងថា បណ្ដាញសង្គមដែលពេញនិយមជាងគេក្នុងការប្រើដើម្បីផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមបណ្ដាញអ៊ីនធឺណិតនៅប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង នោះគឺ Facebook ដោយសារតែមានចំនួន ៩០.៨% នៃក្រុមហ៊ុនទាំងនោះប្រើវា ។ បន្ទាប់មកទៀតគឺ Twitter មាន ៧៧.៥% ។ ចំណែកឯ Blog វិញគឺ ៦៥.៨% YouTube មាន ៣៥.៨% ។ បើតាមការស្ទង់មតិរបស់ប្រភពដដែលនេះបានបញ្ជាក់ប្រាប់ពីគោលបំណងនៃការប្រើប្រាស់បណ្ដាញសង្គមរបស់ក្រុមហ៊ុន និង សហគ្រាស ទាំងនោះដូច្នេះថា ” ប្រើដើម្បីបង្កើនការភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន” ។
មានរបាយការណ៍មួយទៀតរបស់ Buddy Media ដែលបានធ្វើការស្ទង់មតិទៅលើអ្នកនាំពាក្យរបស់ក្រុមហ៊ុន សហគ្រាស ដែលល្បីៗចំនួន ១២៥ ដែលមកពី ក្រុមហ៊ុន និង ប្រទេសផ្សេងៗក្នុងទ្វីបអាស៊ី ដែលក្នុងនោះក៏មានក្រុមហ៊ុនក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងផងដែរ ។ របាយការណ៍នោះបានបង្ហាញថា បណ្ដាញសង្គមដែលទទួលការពេញនិយមជាងគេនោះគឺ Facebook ដែលមានចំនួន ៨៨.៨% នៃក្រុមហ៊ុន សហគ្រាស ទាំងនោះប្រើប្រាស់វា បន្ទាប់មកទៀតគឺ Twitter មានចំនួន ៦៦.៤% និង YouTube ៦២.៤% ។
គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា Facebook និង Twitter គឺជា បណ្ដាញសង្គមដែលទទួលបានការពេញនិយម និងប្រើជាមធ្យោបាយសំរាប់ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងដ៏ល្អនៅប្រទេសជប៉ុន ប៉ុន្តែវាមិនត្រូវបានពេញនិយម និងប្រើប្រាស់ជាមធ្យោបាយផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅប្រទេសចិន នោះទេ ព្រោះដោយសារតែនៅប្រទេសនេះមាន ការរឹតបន្តឹងផ្នែកបណ្ដាញអ៊ីនធឺណិត និង បណ្ដាញសង្គមនានា (China Great Firewall)។ ហើយជម្រើសដែលល្អសំរាប់ក្រុមហ៊ុន សហគ្រាស ដែលចង់ទទួលបានជោគជ័យលើការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមបណ្ដាញអ៊ីនធឺណិតនៅ ចិន ត្រូវតែជ្រើសយក Sina weibo និង Weixin ដែលជាបណ្ដាញសង្គមល្បីៗនៅ ចិន ៕