ព័ត៌មាន

តាក់ស៊ីជាច្រើននៅក្នុងប្រទេសជប៉ុនកំពុងតែប្រើប្រាស់នូវបច្ចេកវិទ្យាស្កេនមុខ Facial Recognition ដើម្បីកំណត់គោលដៅផ្សព្វផ្សាយដល់អ្នកធ្វើដំណើរ

ប្រសិនបើអ្នកយករថយន្តតាក់ស៊ីមួយគ្រឿងនៅក្នុងប្រទេសជប៉ុនក្នុងឆ្នាំនេះអ្នកប្រហែលជាជួបជាមួយកុំព្យូទ័របន្ទះដែលស្កេនមុខរបស់អ្នកដើម្បីស្វែងយល់ពីភេទ អាយុ និងលក្ខណៈផ្សេងទៀត របស់អ្នក ហើយប្រើទិន្នន័យនោះដើម្បីកំណត់គោលដៅរបស់អ្នកជាមួយការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែល ពាក់ព័ន្ធ។

ប្រព័ន្ធទទួលស្គាល់ផ្ទៃមុខធ្វើឡើងនៅលើគេហទំព័រ Twitter កាលពីថ្ងៃសៅរ៍ ក្រោយពីវិស្វករ ភាពជាឯកជនរបស់ Google ឈ្មោះ Rosa Golijan បង្ហោះរូបថតរបស់ឧបករណ៍ Tablet ដែល ពន្យល់ថាវាត្រូវប្រើនៅក្នុងតាក់ស៊ីជប៉ុនដើម្បី “ធ្វើការប៉ាន់ស្មានពីភេទដើម្បីផ្តល់នូវមាតិកាដែល ប្រសើរបំផុត”។ បង្ហាញពីរបៀបដែល pushy ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលអាចធ្វើនៅថ្ងៃណាមួយ នឹងមាននៅកន្លែងផ្សេងទៀតនៅលើពិភពលោក។

Tweet មួយផ្សេងទៀតដែលបង្ហោះនៅក្នុងការឆ្លើយតបទៅនឹង Golijan បង្ហាញព័ត៌មានលម្អិត បន្ថែមទៀតរួមទាំងរបៀបដែលទិន្នន័យត្រូវប្រមូល និងរបៀបដែលវាត្រូវប្រើ។ លេខកូដ QR នៅក្នុងរូបភាពនោះភ្ជាប់ទៅគេហទំព័ររបស់ក្រុមហ៊ុនអភិវឌ្ឍន៍ពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិករបស់ជប៉ុន DeNA Co Ltd ដែលភ្ជាប់ទៅនឹងទំព័រ “Trust & Safety” សម្រាប់សេវាកម្ម Premium Taxi Vision របស់ ក្រុមហ៊ុន។ យោងតាមទំព័របណ្តាញរបស់ DeNA ដែលយើងបកប្រែដោយប្រើ Google ឱ្យ ដឹងថាចក្ខុវិស័យពន្ធដារជាលើកដំបូងដែលត្រូវដាក់ពង្រាយជាលើកដំបូងនៅក្នុងខែមករាមានន័យថា ធ្វើឲ្យការជិះតាក់ស៊ីកាន់តែងាយស្រួល។ តាមការសន្មតថាការលួងលោម និងភាពងាយស្រួល មានន័យថាមិនធ្វើឲ្យអតិថិជនខ្មាស់ក្នុងការមើលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មសម្រាប់ក្រុមភេទ ឬអាយុខុសៗ គ្នានោះទេ។

គេហទំព័ររបស់ DeNA ពន្យល់ថាវីដេអូអ្នកដំណើរត្រូវប្រើប្រាស់ដើម្បីបង្កើតចំណង់ចំណូលអ្នក ដំណើរដែលត្រូវបញ្ជូនទៅឱ្យក្រុមហ៊ុនផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម Geniee Inc ដែលបន្ទាប់មកផ្ញើការផ្សាយ ពាណិជ្ជកម្មដែលពាក់ព័ន្ធ។ នោះមានន័យថា Geniee មិនឃើញខ្សែភាពយន្តនោះទេ។ នៅក្នុង ករណីរបស់ Golijan វាគ្រាន់តែដឹងថាស្ត្រីពេញវ័យម្នាក់ជិះក្នុងរថយន្ត។ រូបភាពពិតប្រាកដដែល DeNA អះអាងថាត្រូវលុបចោលភ្លាមៗ ហើយកម្មវិធីទទួលស្គាល់ផ្ទៃមុខមិនចេញពី tablet នោះទេ។

image

image