ព័ត៌មាន

យុទ្ធនាការក្លែងបន្លំចំគោលដៅ (spear-phishing) ផ្តោតទៅលើអតិថិជនរបស់ Restaurant Depot

អ៊ីម៉ែលឆបោកស្នើឱ្យអតិថិជនធ្វើការទូទាត់ប្រាក់ដែលមិនទាន់ទូទាត់បើមិនដូច្នេះទេភោជនីយដ្ឋាននឹងដកសមតុល្យចេញពីគណនីរបស់ពួកគេ។ នៅពេលដឹងអំពីការឆបោកនេះភោជនីយដ្ឋាន Depot ជូនដំណឹងដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនថា អ៊ីមែលដែលសរសេរថា “វិក័យប័ត្រគឺដល់កំណត់” មិនមែនចេញមកពីពួកគេទេ។

តើមានអ្វីកើតឡើង?

យុទ្ធនាការឆបោកថ្មីត្រូវបានគេអះអាងថា កើតឡើងលើភោជនីយដ្ឋានដេប៉ូ ហើយអតិថិជនរបស់ភោជនីយដ្ឋានបញ្ជាក់ថាវិក័យប័ត្រនឹងដល់កំណត់។

មាតិកានៃអ៊ីមែលបន្លំ

•អ៊ីម៉ែលឆបោកដែលផ្ញើទៅអតិថិជនភោជនីយដ្ឋាន Depot រួមមានឯកសារភ្ជាប់ដែលក្លែងបន្លំជាវិក័យប័ត្រ។

•អ៊ីមែលស្នើសុំឱ្យអតិថិជនធ្វើការទូទាត់ប្រាក់ដែលមិនទាន់ទូទាត់បើមិនដូច្នេះទេភោជនីយដ្ឋាននឹងដកសមតុល្យចេញពីគណនីរបស់ពួកគេ។

 ការឆ្លើយតបពីភោជនីយដ្ឋាន

នៅពេលដឹងអំពីការឆបោកនេះ ភោជនីយដ្ឋាន Depot ជូនដំណឹងដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនថាអ៊ីមែលដែលសរសេរថា “វិក័យប័ត្រត្រូវបានកំណត់” មិនមែនចេញមកពីពួកគេទេ។ បណ្តាញភោជនីយដ្ឋានស្នើសុំអតិថិជនរបស់ខ្លួនលុបអ៊ីមែលចោលដោយមិនចាំបាច់បើក។

image

image