ព័ត៌មាន

ហ្វេសប៊ុកប្តឹងប្រតិបត្តិករចិនពីបទរំលោភលើវេទិកាផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ខ្លួន

ហ្វេសប៊ុកដាក់ពាក្យបណ្តឹងនៅថ្ងៃនេះប្រឆាំងនឹងក្រុមហ៊ុនចិនមួយនិងជនជាតិចិនពីរនាក់ពីបទរំលោភលើវេទិកាផ្សព្វផ្សាយតាមហ្វេសប៊ុកដើម្បីដំណើរការគម្រោងមេរោគ។ ជនជាប់ចោទគឺ ILikeAd Media International Company Ltd., ជាក្រុមហ៊ុនមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុងហុងកុងដែលត្រូវបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ២០១៦ និង Chen Xiao Cong និង Huang Tao ដែលជាបុរសនៅពីក្រោយរឿងនេះ។ ហ្វេសប៊ុកនិយាយនៅថ្ងៃនេះថា ILikeAd ប្រើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមហ្វេសប៊ុកដើម្បីទាក់ទាញជនរងគ្រោះឱ្យទាញយកនិងតំឡើងមេរោគ។

image

នៅពេលដំឡើងរួច មេរោគនឹងធ្វើឱ្យខូចគណនីហ្វេសប៊ុករបស់ជនរងគ្រោះនិងប្រើការចូលប្រើគណនីទាំងនេះដើម្បីដាក់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មថ្មីជំនួសឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ដែលឆ្លងមេរោគ។ ហ្វេសប៊ុកនិយាយថា ILikeAd ពេលខ្លះប្រើរូបភាពរបស់តារាល្បីៗនៅក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ពួកគេដើម្បីទាក់ទាញមនុស្សឱ្យចុចចូលដែលជាការអនុវត្តដែលក្រុមហ៊ុនហៅថា “នុយតារា”។ លើសពីនេះ ILikeAd ក៏ប្រើបច្ចេកទេសមួយដែលមានឈ្មោះថា ” cloaking ” ។

image

Cloaking សំដៅទៅលើការលាក់ URL ទិសដៅពិតប្រាកដរបស់ពាណិជ្ជកម្ម។ អ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលពាក់ព័ន្ធនឹង Cloaking បម្រើជូននូវ URL ទិសដៅរបស់ពាណិជ្ជកម្មទៅម៉ាស៊ីនស្កេនហ្វេសប៊ុក ប៉ុន្តែបញ្ជូនអ្នកប្រើប្រាស់ពិតប្រាកដទៅគេហទំព័រផ្សេងទៀតដែលជាទូទៅបង្ហោះមាតិកាអាក្រក់។ ក្រុមអ្នកច្បាប់ហ្វេសប៊ុកនិយាយនៅថ្ងៃនេះថា “គ្រោងការណ៍ Cloaking តែងតែមានភាពស្មុគស្មាញនិងរៀបចំល្អដែលធ្វើឱ្យបុគ្គលនិងអង្គភាពដែលនៅពីក្រោយពួកគេមានការលំបាកក្នុងការកំណត់អត្តសញ្ញាណនិងទទួលខុសត្រូវ។

បណ្តាញសង្គមនិយាយថាខ្លួនសងប្រាក់វិញដល់ជនរងគ្រោះដែលគណនីរបស់ពួកគេត្រូវប្រើដើម្បីដំណើរការការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលគ្មានការអនុញ្ញាតក្នុងនាមជា ILikeAd ។ ហ្វេសប៊ុកក៏និយាយផងដែរថាវាជួយអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងនេះឱ្យមានសុវត្ថិភាពគណនីរបស់ពួកគេព្រោះគណនីរបស់ពួកគេត្រូវសម្របសម្រួលផងដែរដែលជាផ្នែកមួយនៃគ្រោងការណ៍នេះ។ នេះជាបណ្តឹងទី២ ហើយដែលហ្វេសប៊ុកប្តឹងប្រឆាំងនឹងអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មក្លែងក្លាយនៅឆ្នាំនេះ។ វាត្រូវប្តឹងជាលើកដំបូងនៅក្នុងខែសីហាប្រឆាំងនឹង LionMobi និង JediMobi ដែលជាអ្នកអភិវឌ្ឍន៍កម្មវិធី Android ដែលមានមូលដ្ឋាននៅប្រទេសចិន។ ក្រុមហ៊ុនហ្វេសប៊ុកអះអាងថាក្រុមហ៊ុនទាំងពីររៀបចំគម្រោង “click injection fraud” ប្រឆាំងនឹងការផ្សព្វផ្សាយតាមហ្វេសប៊ុកដោយប្រើការចុចក្លែងក្លាយដើម្បីបង្កើនប្រាក់ចំណូល។