ប្រធានបទក្តៅៗជាច្រើនស្តីអំពីវិស័យឧស្សាហកម្មត្រូវបានលើកយកមកពិភាក្សានៅឯកិច្ចប្រជុំកំពូល Global Device Summit នៅមុនថ្ងៃសមាជទូរស័ព្ទពិភពលោកមួយថ្ងៃនៅទីក្រុងស៊ាងហៃ កាលពីថ្ងៃទី 14 ខែកក្កដា ឆ្នាំ 2015 ។ មេដឹកនាំ និងអ្នកមានបទពិសោធលើវិស័យឧស្សហកម្មទូរស័ព្ទចល័ត និងទូរគមនាគមន៍ជាតិ-អន្តរជាតិជាច្រើនបានចែករំលែកគំនិត និងទស្សនៈវិស័យរបស់ពួកគេលើការអភិវឌ្ឍឧបករណ៍ឆ្លាតវៃនាពេលអនាគត។ លោក រីឆាត យូ អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុន Huawei បានថ្លែងនៅក្នុងសុន្ទរកថារបស់លោកថា៖ «ទូរស័ព្ទចល័តជំនាន់ក្រោយដែលមានឈ្មោះថា “Superphone'' នឹងលេចរូបរាងឡើងនៅក្នុងឆ្នាំ 2020 ព្រមជាមួយការផ្លាស់ប្រែជីវិតថ្មីរបស់មនុស្សជាតិ។» លោកបានបន្តថា៖ «ក្រុមហ៊ុន Huawei ជឿជាក់យ៉ាងមុតមាំថាទូរស័ព្ទជំនាន់ក្រោយឈ្មោះ “Superphone'' នឹងលេចវត្តមាននៅក្នុងឆ្នាំ 2020 ព្រមទាំងបើកទំព័រសករាជថ្មីដែលភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងរវាងពិភពលោកទៅនឹងពិភពដែលច្នៃប្រឌិតថ្មីតាមរយៈបច្ចេកវិទ្យា Virtual Reality។»
លោក រីឆាត យូ បានពន្យល់បន្ថែមថាតាមរយៈការអភិវឌ្ឍប្រព័ន្ធសេនស័របច្ចេកវិទ្យាសម្គាល់វត្ថុ និងឧបករណ៍ស្គែនប្រភេទ 3D ទូរស័ព្ទ “Superphone” នឹងអាចចាប់យកអារម្មណ៍របស់មនុស្សបាន និងភ្ជាប់ញាណពិសេសរបស់វាទៅនឹងមនុស្ស វត្ថុប្រើប្រាស់ និងបរិស្ថានជុំវិញ។ លោកយូ បានបន្ថែមថា៖ «បច្ចេកវិទ្យានេះនឹងបង្កើតពិភពច្នៃប្រឌិតថ្មីមួយ (virtual reality) ដែលមានលក្ខណៈដូចគ្នាបេះបិទទៅនឹងពិភពជាក់ស្តែង។ ការពិតឧបករណ៍ wearable របស់ Huawei ក៏មានបញ្ចូលប្រព័ន្ធសេនស័រមួយចំនួនរួចទៅហើយនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះដោយអាចត្រួតពិនិត្យស្ថានភាពរបស់អតិថិជនបានដូចជា តើពួកគេកំពុងគេងលក់ រត់ ឬកំពុងឡើងភ្នំ ព្រមទាំងអាចកត់ត្រាទិន្នន័យបានយ៉ាងត្រឹមត្រូវទៀតផង។» ប្រព័ន្ធសេនស័រ ដែលមានលក្ខណៈពិសេសជាងនេះនឹងបង្កើតឡើងក្នុងពេលអនាគតហើយការធ្វើសមាហរណកម្ម ឬរួមបញ្ចូលប្រព័ន្ធសេនស័រនេះទៅលើ “Superphone” គឺជាជំហានថ្មីមួយបន្ថែមទៀតដើម្បីឆ្ពោះទៅកាន់ពិភពច្នៃប្រឌិតថ្មីដែលមានលក្ខណៈដូចគ្នាបេះបិទទៅនឹងពិភពលោករបស់មនុស្ស។
បច្ចេកវិទ្យាទំនើបចុងក្រោយដែលនឹងបំពាក់លើទូរស័ព្ទ “Superphone” នឹងបង្កើតបានបច្ចេកវិទ្យា “reality” មួយផ្សេងទៀតហៅថា Internet of Things ។ មានន័យថា ឧបករណ៍ទាំងអស់អាចភ្ជាប់ការទាក់ទងគ្នាបានហើយអាចទំនាក់ទំនងគ្នាទៅវិញទៅមក។ ភាពឆ្លាតវៃរបស់ “Superphone” នឹងភ្ជាប់ខួរក្បាលរបស់មនុស្សទៅនឹងអាម្មណ៍របស់ពួកគេ។ បន្តិចម្តងៗពិភពលោកនេះនឹងក្លាយទៅជាបណ្តាញទំនាក់ទំនងដ៏ធំមួយដែលតភ្ជាប់មនុស្សម្នាក់ទៅមនុស្សម្នាក់ទៀតពីមនុស្សម្នាក់ទៅវត្ថុមួយ និងពីវត្ថុមួយទៅវត្ថុមួយផ្សេងទៀត ហើយទីបំផុតក៏បង្កើតអ៊ីនធើណេតដែលអាចភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងវត្ថុទាំងអស់នៅលើលោកនេះបាន។
ទូរស័ព្ទ ‘Superphone’ នឹងអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពភាសា និងស្វ័យសិក្សាកត់ត្រាការប្រែប្រួលរបស់មនុស្ស និងបរិស្ថានដើម្បីយល់ពីតម្រូវការរបស់មនុស្សបានកាន់តែប្រសើរ។ វានឹងវិវឌ្ឍជាបណ្តើរៗពីឧបករណ៍ដែលជួយអតិថិជនបំពេញការងារទៅជាឧបករណ៍ដែលជួយបំពេញការងារជំនួសអតិថិជនដែលសូម្បីតែការបង្ហាត់បង្រៀន និងការណែនាំដល់អតិថិជនក៏ឧបករណ៍នេះអាចធ្វើបានដែរ។
ប្រសិនបើព័ត៌មានទាំងអស់នេះស្តាប់ទៅប្រៀបដូចជាខ្សែភាពយន្ដវិទ្យាសាស្រ្តប្រឌិតមួយលោក យូ បានពន្យល់បន្ថែមអំពីបច្ចេកវិទ្យា Augmented Reality (AR) និង Virtual Reality (VR) ថា បច្ចេកវិទ្យា Augmented Reality (AR) គឺជាការរួមបញ្ចូលគ្នានៃបច្ចេកវិទ្យា virtual reality និងជីវិតពិតដែលអាចបង្កើតទិន្នន័យរូបភាពនៅក្នុងកម្មវិធីដែលចម្រុះដោយព័ត៌មានដែលបានមកពីពិភពជាក់ស្តែង។ តាមរយៈបច្ចេកវិទ្យា AR អ្នកប្រើប្រាស់អាចធ្វើអន្តរកម្មជាមួយនឹងពិភពសិប្បនិម្មិតដែលប្រឌិតឡើងថ្មីនៅក្នុងពិភពពិត និងអាចបែងចែកពិភពទាំងពីរបានយ៉ាងងាយស្រួល។ ផ្ទុយទៅវិញបច្ចេកវិទ្យា Virtual Reality គឺជាការបង្កើតពិភពនិម្មិតថ្មីមួយដែលអ្នកប្រើប្រាស់អាចទាក់ទងគ្នាដោយផ្ទាល់បាន។ តាមគំនិតជារួមពិភពថ្មីនេះគួរតែរចនាឡើងក្នុងទ្រង់ទ្រាយមួយដែលអ្នកប្រើប្រាស់អាចមើលឃើញពីការលំបាករបស់វាក្នុងការបង្ហាញពីភាពខុសគ្នានូវអ្វីដែលមានពិត និងអ្វីដែលគ្រាន់តែជាការច្នៃប្រឌិត។
ដោយបច្ចេកវិទ្យា Augmented Reality និង Virtual Reality នឹងកើតមានឡើងក្នុងពេលខាងមុខ ក្រុមហ៊ុន Huawei បានបញ្ចេញធនធាន “Superphone” ឡើងដើម្បីជំរុញដល់ការអភិវឌ្ឍនាពេលអនាគតអំពីការភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងគ្នាដ៏ឆ្លាតវៃរវាងពិភពច្នៃប្រឌិត និងពិភពពិត។ ក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាដែលឈានមុខគេ Huawei បានប្តេជ្ញាចិត្តយ៉ាងមុតមាំលើការច្នៃប្រឌិតស្រាវជ្រាវ និងបង្កើតថ្មី។ ពិសេសក្រុមហ៊ុនបានបញ្ចេញធនធានរបស់ខ្លួនរួចទៅហើយដើម្បីអភិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាចម្បងៗ សម្រាប់ទូរស័ព្ទ ‘Superphone’ ។ បច្ចេកវិទ្យាទាំងនោះរួមមានប្រព័ន្ធសេនស័រ បច្ចេកវិទ្យាសម្គាល់វត្ថុ និងឧបករណ៍ស្គែនប្រភេទ 3D រួមទាំងបច្ចេកវិទ្យាឆ្លាតវៃជាច្រើនទៀតដូចជាការវិភាគទិន្នន័យដែលស្មុគស្មាញ បច្ចេកទេសបង្កើតវត្ថុច្នៃប្រឌិតដ៏ឆ្លាតវៃ និងប្រព័ន្ធតាមដានហេតុការណ៍បច្ចេកវិទ្យាតភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងដូចជាប្រព័ន្ធ Internet of Things ឧបករណ៍ពហុមុខងារ (ទំនាក់ទំនង រវាងមនុស្ស រថយន្ត និងលំនៅដ្ឋាន) បណ្តាញស្តង់ដារ (UMTS / LTE / WIFI) និងអន្តរកម្មបច្ចេកវិទ្យាដូចជា AR/VR 3600 ជាដើម។
នៅក្នុងសេចក្តីសន្និដ្ឋានបញ្ចប់លោកយូ បានថ្លែងថា ការណែនាំអំពីគំនិតនៃការបង្កើតទូរស័ព្ធ ‘Superphone’ របស់ក្រុមហ៊ុន Huawei គឺបានកំណត់និយមន័យអំពីលទ្ធភាពគ្មានដែនកំណត់ដែលនាំយកមកនូវការសំយោគរវាងមនុស្ស និងសម្ភារៈប្រើប្រាស់។ លោកបានលើកឡើងទៀតថា៖ «ទូរស័ព្ទ Superphone បង្កើតនូវការធ្វើសមាហរណកម្មរួមគ្នា លើការច្នៃប្រឌិតថ្មីដែលនឹងក្លាយជាទីពេញនិយមបំផុតសម្រាប់ឧបករណ៍វៃឆ្លាតនាពេលអនាគតដ្បិតគ្រប់យ៉ាងត្រូវបានតភ្ជាប់ និងមានទំនាក់ទំនងគ្នារួមទាំងមនុស្ស និងសម្ភារៈប្រើប្រាស់ផងដែរ។ យើងជឿជាក់ថា “Superphone” របស់ Huawei នឹងដឹកនាំយុគសម័យឧបករណ៍ឆ្លាតវៃដ៏អស្ចារ្យឆ្ពោះទៅមុខជានិច្ច»។
គូររម្លឹកថានៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំ 2015 ក្រុមហ៊ុន Huawei នាំចេញស្មាតហ្វូនសរុបចំនួន 48,2 លានគ្រឿងពោលគឺកើនឡើង 39% ខណៈដែលតម្រូវការស្មាតហ្វូនទូទាំងពិភពលោកមានកំណើនត្រឹមតែ 7% ប៉ុណ្ណោះនៅក្នុងរយៈពេលដូចគ្នា។ ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំការនាំចេញប្រភេទទំនិញបច្ចេកវិទ្យាទំនើបចុងក្រោយកើនឡើង 70% ស្មើនឹង 31% នៃការនាំចេញស្មាតហ្វូនសរុប និង 42,9% នៃប្រាក់ចំណូលសរុប។ ប្រាក់ចំណូលនៃទំនិញប្រភេទនេះបង្កើនប្រាក់ចំណេញបាន 38,8% ស្មើនឹង 44% នៃប្រាក់ចំណេញសរុប។ ក្រុមហ៊ុន Huawei បានបន្តធ្វើកំណត់ត្រាកំណើនអាជីវកម្មដ៏គួរឱ្យកត់សម្គាល់ក្នុងពាក់កណ្តាលឆ្នាំ 2015 ដោយប្រាក់ចំណូលសរុបបានឈានដល់ 9,09 ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកពោលគឺកើនឡើងចំនួន 69% ។ ប្រាក់ចំណូលបានពីការលក់ 32% នៃប្រាក់ចំណូលសរុបរបស់ Huawei Technologies ដែលជាក្រុមហ៊ុនមេបានកើនឡើងចាប់ពី 24% នៅក្នុងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។ ប្រាក់ចំណូលរបស់ Huawei លើវិស័យស្មាតហ្វូនបានកើនឡើងដល់ 7,23 ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកក្នុងពាក់កណ្តាល ឆ្នាំ 2015 ពោលគឺមានកំណើន 87% ។
សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រខាងក្រោម ដើម្បីទទួលបានព័ត៌មានអំពីស្មាតហ្វូន Huawei: