ព័ត៌មាន

T-Mobile ទទួលរងនូវការបំពានទិន្នន័យដែលប៉ះពាល់ដល់អតិថិជនបង់ប្រាក់ជាមុន (Prepaid Wireless Customers)

តើអ្នកជាអតិថិជនបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់ T-Mobile មែនទេ? ប្រសិនបើមែន អ្នកគួរតែបង្កើតឬធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពលេខកូដ PIN / លេខសម្ងាត់គណនីដែលពាក់ព័ន្ធរបស់អ្នកជាការការពារបន្ថែម។ក្រុមហ៊ុនទូរគមនាគមន៍យក្ស T-Mobile ដែលមានមូលដ្ឋាននៅសហរដ្ឋអាមេរិកនៅថ្ងៃនេះបានបង្ហាញពីព្រឹត្តិការណ៍រំលោភទិន្នន័យមួយទៀតដែលថ្មីៗនេះបានលាតត្រដាងព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនដែលមានសក្តានុពលរបស់អតិថិជនមួយចំនួនដែលប្រើប្រាស់សេវាកម្មបង់ប្រាក់ជាមុន។

image

តើមានអ្វីកើតឡើង? នៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយដែលត្រូវបានបង្ហោះនៅលើគេហទំព័ររបស់ខ្លួនក្រុមហ៊ុន T-Mobile បាននិយាយថាក្រុមសុវត្ថិភាពសន្តិសុខតាមអ៊ីនធឺរណិតរបស់ខ្លួនបានរកឃើញ “ការចូលមើលដោយគ្មានការអនុញ្ញាត” ចំពោះព័ត៌មានដែលទាក់ទងនឹងចំនួនអតិថិជនគណនីឥតខ្សែបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់ខ្លួន។ទោះយ៉ាងណា ក្រុមហ៊ុនមិនបានបង្ហើបឱ្យដឹងច្បាស់ពីរបៀបដែលការរំលោភបំពានកើតឡើង នៅពេលវាកើតឡើងនិងរបៀបដែលអ្នកវាយប្រហារបានគ្រប់គ្រងដោយគ្មានការអនុញ្ញាតក្នុងការទទួលបានព័ត៌មានឯកជនរបស់អតិថិជនបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់ក្រុមហ៊ុន។

image

តើព័ត៌មានប្រភេទអ្វីដែលត្រូវបានគេចូលប្រើ? ទិន្នន័យដែលត្រូវបានលួចទាក់ទងនឹងគណនីឥតខ្សែបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់អតិថិជនរួមមាន៖

  • ឈ្មោះ

  • លេខទូរសព្ទ

  • អាសយដ្ឋានវិក័យប័ត្រ (ប្រសិនបើអតិថិជនបានផ្តល់ទិន្នន័យនេះក្នុងកំឡុងពេលបង្កើតគណនី)

  • លេខគណនីនិង

  • អត្រានិងលក្ខណៈពិសេសដូចជាថាតើអតិថិជនបានបន្ថែមមុខងារហៅទៅក្រៅប្រទេសទេ។

ក្រុមហ៊ុន T-Mobile បាននិយាយថា “អត្រានិងលក្ខណៈពិសេសនៃសេវាកម្មហៅទូរស័ព្ទរបស់អ្នកគឺ“ ព័ត៌មានបណ្តាញកម្មសិទ្ធិរបស់អតិថិជន” (CPNI) ក្រោមច្បាប់របស់ FCC ដែលតម្រូវឱ្យយើងជូនដំណឹងដល់អ្នកអំពីឧប្បត្តិហេតុនេះ។

តើព័ត៌មានប្រភេទណាដែលមិនត្រូវបានសម្របសម្រួល? ក្រុមហ៊ុនទូរគមនាគមន៍យក្សបានបញ្ជាក់ថាមិនមានព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុ លេខសន្តិសុខសង្គម និងលេខសម្ងាត់ត្រូវបានសម្របសម្រួលជាលទ្ធផលនៃឧប្បត្តិហេតុរំលោភសន្តិសុខទេ។

តើ T-Mobile កំពុងធ្វើអ្វី?

ក្រុមហ៊ុនបានចាត់វិធានការចាំបាច់ដើម្បីបិទការចូលប្រើដោយគ្មានការអនុ ញ្ញាតនៅពេលរកឃើញហើយបានជូនដំណឹងជាបន្ទាន់នូវការអនុវត្តច្បាប់អំពីឧប្បត្តិហេតុសន្តិសុខ។ក្រុមហ៊ុនក៏ជូនដំណឹងដល់អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់តាមរយៈសារអេឡិចត្រូនិចនិងណែនាំពួកគេផ្ទាល់ទៅកាន់ទំព័រគាំទ្រអតិថិជននៅលើគេហទំព័ររបស់ T-Mobile ។ក្រុមហ៊ុន T-Mobile ក៏បានបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ថាប្រសិនបើអ្នកមិនទទួលបានការជូនដំណឹងតាមសារអេឡិចត្រូនិចពីក្រុមហ៊ុនទេនោះ គណនីរបស់អ្នកនឹងមិនស្ថិតក្នុងចំណោមអ្នកដែលរងផលប៉ះពាល់ពីឧប្បត្តិហេតុនេះទេ ប៉ុន្តែ “អ្នកអាចមិនបានលឺពី [ក្រុមហ៊ុន] ទេពីព្រោះ [វា] មិនមានព័ត៌មានទំនាក់ទំនងទាន់សម័យសម្រាប់អ្នកទេ។ “ក្រុមហ៊ុន T-Mobile បាននិយាយថា “យើងតែងតែធ្វើការដើម្បីពង្រឹងសន្តិសុខ ដូច្នេះយើងអាចឈានមុខគេនៃសកម្មភាពព្យាបាទនិងការពារអតិថិជនរបស់យើង។ យើងមានការការពារសុវត្ថិភាពមួយចំនួនដើម្បីការពារព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកពីការចូលប្រើប្រាស់ការប្រើប្រាស់ឬការបង្ហាញព័ត៌មានដែលគ្មានការអនុញ្ញាត” ។.

តើអ្នកគួរធ្វើអ្វីឥឡូវនេះ?

អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់ត្រូវបានផ្តល់អនុសាសន៍ឱ្យធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព PIN / លេខកូដសម្ងាត់ដើម្បីចូលប្រើគណនីរបស់ពួកគេ។ធ្វើវាទោះបីជាអ្នកមិនរងផលប៉ះពាល់ក៏ដោយ – គ្រាន់តែដើម្បីឱ្យមានសុវត្ថិភាព។អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់ក៏គួរមានការសង្ស័យផងដែរអំពីសារអេឡិចត្រូនិចឆបោកដែលជាទូទៅជាជំហានបន្ទាប់នៃឧក្រិដ្ឋកម្មតាមអ៊ីនធឺរណិតក្នុងគោលបំណងបោកប្រាស់អ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យផ្តល់លេខសម្ងាត់និងព័ត៌មានកាតឥណទាន។

ទោះបីជាឧប្បត្តិហេតុរំលោភទិន្នន័យរបស់ក្រុមហ៊ុន T-Mobile មិនបានលាតត្រដាងព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុក៏ដោយ វាតែងតែជាគំនិតល្អក្នុងការយកចិត្តទុកដាក់លើរបាយការណ៍ធនាគារនិងកាតទូទាត់សម្រាប់សកម្មភាពមិនធម្មតាណាមួយហើយរាយការណ៍ទៅធនាគារប្រសិនបើអ្នករកឃើញ។ឧប្បត្តិហេតុនេះកើតឡើងក្នុងរយៈពេលមួយឆ្នាំបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុន T-Mobile បានទទួលរងនូវការបំពានទិន្នន័យយ៉ាងសំខាន់ដែលបានបង្ហាញឈ្មោះ អាស័យដ្ឋាន សារអេឡិចត្រូនិច លេខទូរស័ព្ទ និងព័ត៌មានគណនីសម្រាប់អតិថិជនប្រហែល ២លាននាក់។