ព័ត៌មាន

ប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យការមកដល់របស់ភ្ញៀវទេសចរមានកំហុសដែលអនុញ្ញាតឱ្យមានការលួចយកកំណត់ហេតុភ្ញៀវ និងលួចចូលទៅក្នុងអគារ

ក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវសន្តិសុខនៅក្រុមហ៊ុន IBM រកឃើញនិងរាយការណ៍ពីភាពងាយរងគ្រោះចំនួន ១៩ នៅក្នុងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងចំនួនអ្នកទស្សនាចំនួន៥ ដែលពួកគេនិយាយថាអាចត្រូវគេប្រើដើម្បីលួចទិន្នន័យអំពីអ្នកទស្សនារឺសូម្បីតែជ្រៀតចូលទៅក្នុងតំបន់ការិយាល័យដែលមានភាពរសើបនិងហាមឃាត់។ អ្នកប្រហែលជាធ្លាប់ឃើញមួយក្នុងចំណោមប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យអ្នកទស្សនាទាំងនេះ – ជាញឹកញាប់ពួកវាត្រូវគេរកឃើញនៅក្នុងកន្លែងរង់ចាំ ឬកន្លែងទទួលភ្ញៀវនៃអគារការិយាល័យដើម្បីពិនិត្យមើលបុគ្គលិកនិងអ្នកទស្សនា។ អ្នកទស្សនាពិនិត្យឈ្មោះរបស់ពួកគេនិងអ្នកដែលពួកគេជួបប្រជុំដោយប្រើអេក្រង់ចុច ឬក្តារចុចអេឡិចត្រូនិច ហើយផ្លាកឈ្មោះត្រូវបោះពុម្ពចេញ។

 image

ប៉ុន្តែក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវរបស់ក្រុមហ៊ុន IBM និយាយថា កំហុសក្នុងប្រព័ន្ធទាំងនេះផ្តល់«អារម្មណ៍មិនពិតនៃសន្តិសុខ»។ អ្នកស្រាវជ្រាវពិនិត្យលើប្រព័ន្ធពេញនិយមបំផុតចំនួន ៥ គឺៈ Lobby Track Desktop ដែលបង្កើតឡើងដោយ Jolly Technologies មានភាពងាយរងគ្រោះចំនួន ៧។ eVisitorPass ថ្មីៗនេះត្រូវប្តូរឈ្មោះថាជា Threshold Security មានភាពងាយរងគ្រោះចំនួន ៥។ EasyLobby Solo ដែលបង្កើតឡើងដោយក្រុមហ៊ុន HID Global មានភាពងាយរងគ្រោះចំនួន ៤ ។ ប្រព័ន្ធលិខិតឆ្លងដែនរបស់ Envoy មានភាពងាយរងគ្រោះ ២។ និង The Receptionist ដែលជាកម្មវិធី iPad មានភាពងាយរងគ្រោះ១។

យោងតាមក្រុមហ៊ុន IBM ភាពងាយរងគ្រោះនេះអាចត្រូវធ្វើអាជីវកម្មដោយបុគ្គលណាម្នាក់នៅពេលចុះឈ្មោះចូល។ កំហុសមានចាប់ពីការអនុញ្ញាតឱ្យនរណាម្នាក់ទាញយកកំណត់ហេតុអ្នកទស្សនាដូចជា ឈ្មោះ អាជ្ញាប័ណ្ណបើកបរ ទិន្នន័យសន្តិសុខសង្គម និងលេខទូរស័ព្ទ។ ក្នុងករណីមួយចំនួនកម្មវិធី buggy អាចត្រូវធ្វើអាជីវកម្មដើម្បីគេចចេញពីរបៀប “kiosk” ដែលអនុញ្ញាតឱ្យដំណើរការប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការដែលអ្នកស្រាវជ្រាវនិយាយថាអាចប្រើដើម្បីបង្វែរទៅកម្មវិធីផ្សេងទៀតនៅលើបណ្តាញប្រសិនបើភ្ជាប់។

អ្វីដែលអាក្រក់បំផុតគឺការប្រើប្រាស់លិខិតសម្គាល់អ្នកគ្រប់គ្រងលំនាំដើមដែលនឹង “អនុញ្ញាតឱ្យមានការត្រួតពិនិត្យពេញលេញនៃកម្មវិធី” ដូចជា លទ្ធភាពកែប្រែមូលដ្ឋានទិន្នន័យអ្នកទស្សនា។ អ្នកស្រាវជ្រាវសរសេរថា “ប្រព័ន្ធមួយចំនួនអាចបោះនិងផ្តល់ផ្លាកសញ្ញា RFID ដូចឱ្យកូនសោទៅអ្នកវាយប្រហារក្នុងការបើកទ្វារ” ។

លោក Daniel Crowley នាយកស្រាវជ្រាវនៅក្រុមហ៊ុន IBM X-Force Red ក្រុមការងារធ្វើតេស្តភាពងាយរងគ្រោះរបស់ក្រុមហ៊ុនប្រាប់ TechCrunch ថា ក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ឆ្លើយតបទៅនឹងការរកឃើញរបស់ក្រុម។

អ្នកខ្លះឆ្លើយតបយ៉ាងលឿនជាងអ្នកដទៃ។ “ភាពងាយរងគ្រោះរបស់ Lobby Track ត្រូវទទួលស្គាល់ដោយ Jolly Technologies ប៉ុន្តែពួកគេនិយាយថា បញ្ហាអាចត្រូវដោះស្រាយតាមរយៈជម្រើសកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធ។ X-Force Red សាកល្បងកម្មវិធី Lobby Track នៅក្នុងការកំណត់លំនាំដើមរបស់វា “។

យើងទាក់ទងក្រុមហ៊ុនហើយទទួល – ភាគច្រើនបំផុត – ការឆ្លើយតបដ៏គួរអោយស្តាយ។

Kate Miller ជាអ្នកនាំពាក្យរបស់ Envoy បញ្ជាក់ថា វាជួសជុលកំហុសប៉ុន្តែ “ទិន្នន័យអតិថិជននិងអ្នកទស្សនាមិនដែលមានគ្រោះថ្នាក់ទេ” ។

Andy Alsop នាយកប្រតិបត្តិរបស់ The Receptionist មិនឆ្លើយតបនឹងការស្នើសុំផ្តល់មតិយោបល់នោះទេ ប៉ុន្តែចុះហត្ថលេខាដោយស្វ័យប្រវត្តិមកកាន់បញ្ជីសំបុត្រដោយគ្មានការអនុញ្ញាតពីយើងដែលយើងមិនចុះឈ្មោះជាវ។ នៅពេលជួប លោកMichael Ashford នាយកផ្នែកទីផ្សារបញ្ជាក់ថា កំហុសនេះត្រូវជួសជុលហើយចេញផ្សាយកំណែថ្មីនៃកម្មវិធីនៅថ្ងៃទី ៨ ខែកុម្ភៈ។ លោក David Jordan តំណាងរបស់ Jolly បដិសេធមិនធ្វើអត្ថាធិប្បាយ។ ហើយមិនថា Threshold Security ឫ HID Global មិនឆ្លើយតបនឹងសំណើសុំយោបល់របស់យើងទេ៕