ព័ត៌មាន

Google Drive បញ្ចាក់ថា Gmail ត្រូវបានប៉ះពាល់ដោយ "ការរំខានសេវាកម្ម"

ក្រុមហ៊ុន Google បាននិយាយកាលពីថ្ងៃពុធទី១៣ថា ខ្លួនកំពុងស៊ើបអង្កេតបញ្ហាជាមួយ Gmail និង Google Drive បន្ទាប់ពីអ្នកប្រើជុំវិញពិភពលោកបានរាយការណ៍អំពីការរំខាន។ គេហទំព័ររបស់ខ្លួនបានបង្ហាញថាទាំង Gmail និង Google Drive ត្រូវបានរងផលប៉ះពាល់ដោយ “ការរំខានសេវាកម្ម” ។

 image

យោងតាមការនិយាយលើ G Suite Status Dashboard “អ្នកប្រើដែលរងផលប៉ះពាល់អាចចូលដំណើរការ Gmail (និង Google Drive) ប៉ុន្តែកំពុងមើលឃើញសារកំហុស ភាពយឺតយ៉ាវខ្ពស់ និង / ឬអាកប្បកិរិយាដែលមិនបានរំពឹងទុកផ្សេងទៀត” ។ “ការងារកាត់បន្ថយនៅតែដំណើរការដោយក្រុមវិស្វកររបស់យើង។ យើងនឹងផ្តល់នូវការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពបន្ថែមទៀតនៅថ្ងៃអង្គារ ២០១៩-០៣-១២ ម៉ោង ២១:៤៥ អាមេរិក/ប៉ាស៊ីហ្វិក (ម៉ោង ១២:៤៥ យប់ម៉ោងនៅសិង្ហបុរីនៅថ្ងៃពុធ) ជាមួយនឹងស្ថានភាពបច្ចុប្បន្ន។

image

អ្នកប្រើនៅទូទាំងពិភពលោក រាប់បញ្ចូលទាំងមកពីសហរដ្ឋអាមេរិក អូស្ត្រាលី ជប៉ុន ហុងកុង និងម៉ាឡេស៊ី បានយកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីតវ៉ាអំពីការរំខាននេះ។ នៅក្នុងការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពមួយនៅប្រហែលម៉ោង ២.១៥ ល្ងាច Google បាននិយាយថា បញ្ហាជាមួយ Gmail និង Google Drive “គួរតែត្រូវបានដោះស្រាយ” ។ វាបានបន្ថែមថា “ការជឿជាក់លើប្រព័ន្ធគឺជាអាទិភាពកំពូលនៅ Google” ហើយថាវាកំពុងធ្វើឱ្យមានការកែលម្អជាប្រចាំដល់ប្រព័ន្ធរបស់វា។

យើងសុំទោសចំពោះភាពរអាក់រអួលនេះហើយសូមអរគុណចំពោះការអត់ធ្មត់និងការគាំទ្ររបស់អ្នកជានិច្ច។ ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពស្រដៀងគ្នាត្រូវបានបង្ហោះសម្រាប់ Google Cloud Platform របស់ខ្លួន។

យើងនឹងធ្វើការស៊ើបអង្កេតផ្ទៃក្នុងលើបញ្ហានេះនិងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងសមស្របចំពោះប្រព័ន្ធរបស់យើងដើម្បីជួយការពារឬកាត់បន្ថយការកើតឡើងវិញនាពេលអនាគត។ របាយការណ៍នេះបាននិយាយថា “យើងនឹងផ្តល់ការវិភាគលម្អិតបន្ថែមទៀតអំពីឧប្បត្តិហេតុនេះនៅពេលយើងបានបញ្ចប់ការស៊ើបអង្កេតផ្ទៃក្នុងរបស់យើង” ។ វាយោងតាមការវិភាគបឋមអត្រាកំហុសទៅ Cloud Storage មានតិចជាង ៦ភាគរយក្នុងអំឡុងពេលឧបទ្ទវហេតុនោះ៕