ព័ត៌មាន

វិធីសាស្រ្តក្នុងការពង្រឹងទៅលើយុទ្ធសាស្រ្តអោយ Instagram របស់អ្នកអោយទទួលបានលទ្ធផលល្អខ្ពស់ជាងមុន!

ពេលនេះ Instagram គឺជាបណ្តាញសង្គមនិងបណ្តាញទំនាក់ទំនងដែលមានប្រជាប្រិយបំផុតនៅលើពិភពលោក។ គេហទំព័រនេះមានការពេញនិយមពីសំណាក់យុវវ័យជំនាន់ក្រោយជាពិសេសអ្នកដែលមានអាយុចន្លោះពី ១៥ ទៅ ៣៥ឆ្នាំ។ វាក៏កាន់តែមានប្រជាប្រិយភាពជាមួយភេទស្រីផងដែរ។ បច្ចុប្បន្ននេះ Instagram មានអតិថិជនជាងមួយពាន់លាននាក់និងបន្ថែមរាល់ថ្ងៃទៀត។ មនុស្សជាង ៨០០លាននាក់បានចូលក្នុងគណនីរបស់ពួកគេយ៉ាងហោចណាស់ម្តងក្នុងមួយខែ ហើយប្រហែលជា ៥០០លាននាក់បើកគណនីរបស់ពួកគេជារៀងរាល់ថ្ងៃ។

រូបភាពនិងវីដេអូជាង ១០០លានត្រូវបានបង្ហោះនៅលើវេទិកានេះជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ ជាមួយនឹងការកើនឡើងដ៏ធំបែបនេះ វានឹងក្លាយជាបញ្ហាប្រឈមមួយក្នុងការធ្វើអោយមាតិការបស់អ្នកលេចធ្លោនិងទាក់ទាញអ្នកតាមដានកាន់តែច្រើនទៅកាន់ទំព័ររបស់អ្នក។ ហើយដោយសារការចូលរួមរបស់អ្នកគាំទ្រនិងអ្នកតាមដានគឺជាទិដ្ឋភាពសំខាន់ៗនៃភាពជោគជ័យនៅលើវេទិកានេះ យើងបានស្រាវជ្រាវនិងបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តធ្វើការលើវិធីកែលម្អយុទ្ធសាស្ត្រកំណើន Instagram របស់អ្នក។​​​​​

ការប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវរបស់ Hashtags (#)

Instagram ពិតជាមានប្រជាប្រិយភាពក្នុងការប្រើប្រាស់ hashtags។ លក្ខណៈពិសេសនេះមិនមានប្រជាប្រិយភាពខ្លាំងទេចំពោះ Instagramពីមុន ។ ប៉ុន្តែជាមួយនឹងតម្រូវការសម្រាប់អ្នកប្រើ Instagram ដើម្បីឈ្នះសម្រាប់អ្នកតាមដានទំព័ររបស់ពួកគេនិងបង្កើនការចូលរួមរបស់ពួកគេឥឡូវនេះ លក្ខណៈពិសេសនេះគឺពេញនិយមបំផុត។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ មនុស្សភាគច្រើននៅតែមិនទាន់យល់ច្បាស់រជាមួយនឹងការប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវរបស់ hashtags។ ពួកគេគ្រាន់តែដាក់ស្លាកខ្លះជាមួយប្រកាសរបស់ពួកគេដោយរំពឹងថានឹងទាក់ទាញអ្នកទស្សនាហើយបញ្ចប់ដោយជោគជ័យតិចតួចបំផុតប្រសិនបើមាន។

Instagram អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ប្រើរហូតដល់ ៣0 hashtags។ អ្នកមិនចាំបាច់ប្រើវាទាំងអស់ទេ។ កំណត់អត្តសញ្ញាណអ្នកដែលត្រូវនឹងមាតិការបស់អ្នកបន្ទាប់មកជ្រើសរើសអ្វីដែលល្អបំផុតក្នុងចំណោមអ្វីដែលអ្នកសម្គាល់។ អ្នកត្រូវការយ៉ាងហោចណាស់ប្រហែល​១០ដើម្បីទាក់ទាញមនុស្សអោយចូលមាតិការបស់អ្នក។ កន្លែងដែលអ្នកបញ្ចូលស្លាកទាំងនេះក៏សំខាន់ផងដែរ។ ការស្រាវជ្រាវបង្ហាញថាការមានស្លាកនៅលើផ្នែកអត្ថាធិប្បាយរបស់អ្នកជាជាងដាក់បញ្ចូលពួកវាជាមួយចំណងជើងរបស់អ្នកគឺមានប្រសិទ្ធភាពជាង។ គោលបំណងគឺដើម្បីឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ផ្សេងទៀតស្វែងរកមាតិការបស់អ្នក។

កំណត់អត្តសញ្ញាណអ្នកប្រើគោលដៅនិងគាំទ្រពួកគេ

នៅពេលនិយាយអំពីការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវយុទ្ធសាស្ត្រកំណើន Instagram របស់អ្នក អ្នកនឹងត្រូវគាំទ្រមនុស្សដែលត្រឹមត្រូវ។ Instagram អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកគាំទ្រមនុស្ស ៥០នាក់ក្នុងរយៈពេលមួយម៉ោងប៉ុន្តែការគាំទ្រទាំងអស់នេះដោយគ្មានគោលបំណងនឹងនាំអ្នកទៅកន្លែងដែលគ្មានប្រយោជន៍។ ដំបូងត្រូវចាប់ផ្តើមដោយការកំណត់គណនីដែលផ្តល់ជូនអ្នកអានដូចអ្នកដែរ។ កំណត់អត្តសញ្ញាណអ្នកដែលមិនត្រឹមតែជាអ្នកដែលមានមុខតំណែងធំៗប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែអ្នកដែលចូលរួមផងដែរ។ តាមដាននិងដាក់ស្លាកទាំងនេះទៅកាន់ប្រកាសរបស់អ្នកហើយធ្វើអន្តរកម្មជាមួយពួកគេ។ ពិចារណាប្រើឧបករណ៍ចូលចិត្តដោយស្វ័យប្រវត្តិដើម្បីសន្សំពេលវេលា។ អ្នកក៏អាចតាមដាននិងប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអ្នកគាំទ្ររបស់ពួកគេដែរ។ អ្នកនឹងលាតត្រដាងមាតិការបស់អ្នកឱ្យទស្សនិកជនត្រឹមត្រូវ។ កុំផ្តោតលើការទទួលបានតែទស្សនិកជន តែផ្តោតលើការទទួលបានអ្នកដែលចូលចិត្ត ចែករំលែក និងផ្តល់យោបល់លើមាតិការបស់អ្នក។

ចូលរួមការសន្ទនាដែលពេញនិយមឬទាន់សម័យ

រាល់ពេលដែលមានប្រធានបទដែលមាននិន្នាការគឺជាពេលវេលាសម្រាប់អ្នកដើម្បីរីកលូតលាស់ដូចខាងក្រោម។ ប្រសិនបើអ្នកសកម្មនៅពេលវេលាត្រឹមត្រូវ អ្នកនឹងរកឃើញប្រធានបទដែលមាននិន្នាការដែលអាចធ្វើឱ្យអ្នកមានទំនាក់ទំនងជាមួយមនុស្សថ្មីជាច្រើន។ ក្រៅពីការចូលរួមចំណែកក្នុងការសន្ទនា សូមព្យាយាមនិងសម្គាល់ជាមួយប្រកាសរបស់អ្នកនៅពេលនេះ។ ប្រមូលមាតិការបស់អ្នកតាមរបៀបដែលសមនឹងប្រធានបទដែលមាននិន្នាការ។ អ្នកចូលរួមកាន់តែច្រើននៅក្នុងប្រធានបទបែបនេះ អ្នកនឹងបង្ហាញទំព័ររបស់អ្នកកាន់តែច្រើននៅទីនោះនិងជួបមនុស្សថ្មីកាន់តែច្រើន។

រក្សាការចូលរួម

កុំគ្រាន់តែបង្ហោះមាតិកានិងមើលថាអ្នកគាំទ្ររបស់អ្នកចូលចិត្តនិងផ្តល់យោបល់លើរូបភាព។ ធ្វើជាអ្នកចូលរួមសកម្ម។ ចែករំលែកគំនិតនិងយោបល់របស់អ្នក ឆ្លើយតបនឹងសំណួរ និងសារផ្ទាល់ ផ្តល់យោបល់លើការបង្ហោះរបស់អ្នកដទៃ និងចែករំលែកមាតិការបស់ពួកគេផងដែរ។ មានយុទ្ធសាស្ត្រដែលអ្នកចែករំលែកនិងដាក់ស្លាកម្ចាស់ដើមនៃមាតិកា។ សកម្មភាពទាំងនេះបង្ហាញអ្នកផ្សេងទៀតថាអ្នកមិនមែនគ្រាន់តែជាមនុស្សអកម្មដែលរង់ចាំការចូលចិត្តទេ។ មនុស្សមានទំនោរចូលរួមជាមួយអ្នកដែលឆ្លើយតបជាវិជ្ជមាននិងជាប់លាប់។ ប្រសិនបើអ្នកអង្គុយរង់ចាំ មាតិការបស់អ្នកនឹងវិលវល់ទៅក្នុងសមុទ្រនៃមាតិកាដែលបានចែករំលែកជារៀងរាល់ថ្ងៃ។

មានកាលវិភាគ

ទោះបីជាអ្នកបង្ហោះរូបភាព រឿង និងវីដេអូក៏ដោយ វាពិតជាសំខាន់ណាស់ដែលអ្នកមានកាលវិភាគ។ មានកាលវិភាគបង្កើតការទន្ទឹងរង់ចាំនិងមានមនុស្សជាច្រើនចូលរួមសកម្មភាពរបស់អ្នកជាជាងគ្រាន់តែប្រកាសដោយចៃដន្យ។ អ្នកអាចសំរេចចិត្តដាក់បញ្ចូលរូបភាពចំនួន ៥សន្លឹកក្នុងមួយថ្ងៃក្នុងពេលខុសគ្នា។ នេះធានាថាអ្នកតែងតែទាក់ទងដោយមិនគិតពីពេលវេលានៃថ្ងៃនៅពេលដែលការផ្សាយកាន់តែច្រើនចូលមក។ សម្រាប់ការបង្ហោះជារឿង សូមព្យាយាមនិងបញ្ចូលចំនួន ១០ដងក្នុងមួយថ្ងៃដែលចែកចាយទូទាំង ២៤ម៉ោង។ អ្នកប្រើនឹងធ្វើអន្តរកម្មជាមួយរឿងរបស់អ្នករាល់ថ្ងៃ។

គំនិតចុងក្រោយ

វីដេអូបន្តផ្ទាល់របស់ Instagram ដំណើរការដូចវេទមន្តប្រសិនបើអ្នកចង់ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវយុទ្ធសាស្ត្រកំណើនរបស់អ្នកនិងបង្កើនការចូលរួមរបស់អ្នក។ វីដេអូផ្សាយផ្ទាល់តែងតែត្រូវបានខ្ទាស់នៅពីមុខអ្នកប្រើដែលធ្វើឱ្យពួកគេខកខានមិនបានមើល។ អ្នកអាចកំណត់ពេលយ៉ាងហោចណាស់វីដេអូមួយក្នុងមួយថ្ងៃនៅពេលវេលាជាក់លាក់មួយនៅពេលដែលទស្សនិកជនរបស់អ្នកសកម្មបំផុតនៅលើ Instagram ។ ការមានវីដេអូជាប់លាប់នៅពេលជាក់លាក់មួយបង្កើតការរំពឹងទុកនិងទាក់ទាញអ្នកទស្សនាកាន់តែច្រើននៅពេលអ្នកនៅតែមានវា។ គ្រាន់តែធ្វើឱ្យប្រាកដថា អ្នកមានផែនការហើយព្យាយាមធ្វើឱ្យវាដំណើរការ។ អ្នកអាចកែសំរួលដោយផ្អែកលើប្រតិកម្មនិងជោគជ័យដែលអ្នកទទួលបានជាមួយនឹងយុទ្ធសាស្ត្ររបស់អ្នក។

image

image