ព័ត៌មាន

កម្មវិធីក្លូនរបស់ Ad blockers ត្រូវគេចាប់បានថាចែកចាយនូវការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មក្លែងក្លាយរាប់លានទៅកាន់អ្នកប្រើប្រាស់ Chrome

ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើ Ad Blockers ទាំងពីរនេះយើងស្នើឱ្យលុបវាចេញពីកម្មវិធីរុករករបស់អ្នកឥឡូវនេះឬចូលទៅទំព័រដើមដើម្បីទទួលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលកំពុងបន្តបន្លំ។បច្ចុប្បន្នមានអ្នកប្រើប្រាស់ជាង ៦០០លាននាក់កំពុងប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺរណិតជាមួយនឹងការបើក Ad Blockers របស់ពួកគេ។ វាជាការពិតដែលថា Ad Blockers បានធ្វើឱ្យប៉ះពាល់យ៉ាងខ្លាំងដល់ប្រាក់ចំណូលប្រចាំថ្ងៃរបស់គេហទំព័រប៉ុន្តែក្នុងពេលតែមួយ តួលេខទាំងនេះទទួលបានប្រាក់ចំណេញច្រើនសម្រាប់ឧក្រិដ្ឋកម្មតាមអ៊ីនធឺរណិតនិងមនុស្សបោកប្រាស់តាមអ៊ីនធឺរណិត។

គេក៏មិនអាចបដិសេធបានដែរថា Ad Blockers ពិតជាការពារអ្នកប្រើប្រាស់ពីការប្តូរទិសដៅទៅគេហទំព័រដែលមានគំនិតអាក្រក់ឬសម្របសម្រួលគេហទំព័រដែលបង្ហោះមេរោគឬការឆបោក។ ប៉ុន្តែចុះយ៉ាងណាបើ Ad Blocker របស់អ្នកមានគំនិតអាក្រក់ហើយប្រើសកម្មភាពរុករករបស់អ្នកដើម្បីរកប្រាក់រាប់លានដុល្លារជាថ្នូរនឹងការត្រឡប់មកវិញ?យោងតាមការស្រាវជ្រាវដែលធ្វើឡើងដោយ Adguard បានអោយដឹងថា ក្រុមហ៊ុន Ad Blockers ពីរដែលពេញនិយមបំផុតនៅលើ Chrome Web Store គឺក្លែងក្លាយនិងអនុវត្តការក្លែងបន្លំការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទ្រង់ទ្រាយធំដោយប្រើឈ្មោះ Ad Blockers ពេញនិយមស្របច្បាប់។ Ad Blockers ទាំងនេះគឺ “AdBlock” ដោយ “AdBlock, Inc” និង “uBlock” ដោយ “Charlie Lee” ។

“uBlock” ដោយ “Charlie Lee” មានការតំឡើងជាង ៨៦៣,០០០ ខណៈពេលដែល “AdBlock” របស់ “ AdBlock, Inc” កំពុងត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយអ្នកប្រើប្រាស់ជាង ៨៤៨,០០០នាក់។ មូលហេតុដែល Ad Blockers ទាំងនេះមានការតំឡើងរាប់សិបពាន់នាក់និងការវាយតម្លៃបានផ្កាយ៥ គឺថាឈ្មោះរបស់ពួកគេហាក់ដូចជាត្រឹមត្រូវហើយពួកគេបានបិទការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមរបៀបដែលស្របច្បាប់។ទោះយ៉ាងណា នៅផ្ទៃខាងក្រោយទាំង Ad Blockers ដំណើរការដោយ cookie stuffing ដែលជាបច្ចេកទេសក្លែងបន្លំការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលអ្នកប្រើទទួល cookie ភាគីទីបីដោយគ្មានការអនុញ្ញាតឬការយល់ព្រមរបស់ពួកគេ។ cookie នោះត្រូវបានប្រើដើម្បីតាមដានសកម្មភាពរុករករបស់ជនរងគ្រោះ ហើយក្នុងករណីដែលពួកគេចូលមើលគេហទំព័រដើម្បីធ្វើការទិញទំនិញតាមអ៊ីនធឺរណិតនោះ cookie stuffer ត្រូវបានបង់ប្រាក់កម្រៃតាមគោលដៅ។

នៅក្នុងករណីនៃ Ad Blockers; ផ្នែកបន្ថែមនៃកម្មវិធីរុករកទាំងពីរបានប្រើប្រាស់ cookie stuffing ដើម្បីបង្កើតកំរៃជើងសារ។ ឧទាហរណ៍ Adguard បានកំណត់អត្តសញ្ញាណ cookie stuffing ពីរបស់របរជាច្រើនរួមមាន Teamviewer, Microsoft, Linkedin, Aliexpress និង Booking ។លោក Andrey Meshkov នៃ AdGuard បានសរសេរថា “មាត្រដ្ឋាននេះមិនធ្លាប់មានពីមុនមកទេ។ កម្មវិធីបន្ថែមទាំងពីរនេះមានអ្នកប្រើសកម្មប្រចាំសប្តាហ៍ជាង ១,៦លាននាក់ដែលត្រូវបានគេបំពេញជាមួយ cookies ជាង ៣០០គេហទំព័រពី Alexa Top ១០០០០។ វាពិបាកប៉ាន់ស្មានពីការខូចខាត ប៉ុន្តែខ្ញុំចង់និយាយថាយើងកំពុងនិយាយអំពីទឹកប្រាក់រាប់លានដុល្លារប្រចាំខែ” ។

អ្វីដែលអាក្រក់ជាងនេះគឺថា Google ត្រូវបានគេជូនដំណឹងអំពីការបោកប្រាស់ដែលកំពុងបន្តប៉ុន្តែផ្នែកបន្ថែមទាំងពីរនៅតែមាននៅលើ Chrome Web Store ។ វាមិនគួរអោយភ្ញាក់ផ្អើលនោះទេព្រោះ Google Play Store ក៏ជាកន្លែងដែលមានមេរោគអាក្រក់បំផុតមួយចំនួននៅលើពិភពលោកផងដែរហើយម៉ាស៊ីនស្វែងរកយក្សមួយនេះមិនបានធ្វើអ្វីសោះអំពីវា។ទោះយ៉ាងណានេះ មិនមែនជាលើកទីមួយទេនៅពេលដែលអ្នកស្រាវជ្រាវរបស់ Adguard បានលាតត្រដាងនូវ Ad Blockers ដែលមានគំនិតអាក្រក់ដែលដំណើរការការក្លែងបន្លំការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទំនើបប្រឆាំងនឹងអ្នកប្រើប្រាស់ Chrome ។ កាលពីឆ្នាំមុន ក្រុមហ៊ុនបានកំណត់អត្តសញ្ញាណបន្ថែម Ad Blocker ក្លែងក្លាយប្រភេទនេះចំនួនប្រាំដែលបានបោកប្រាស់អ្នកប្រើជាង ២០លាននាក់។

ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើ Ad Blockers នៅលើ Chrome សូមប្រាកដថាពួកគេមានភាពស្របច្បាប់ អានគោលការណ៍ភាពឯកជនរបស់ពួកគេ មើលលើការប្រកាសកំណត់ហេតុបណ្ដាញពី Adguard និង Hackread។ អ្វីដែលសំខាន់បំផុតនោះគឺយក “AdBlock” ដោយ “AdBlock, Inc” និង “uBlock” ដោយ “Charlie Lee” ចេញឥឡូវនេះ។

image

image