ព័ត៌មាន

អ្នកប្រើប្រាស់ Windows សូមមានការប្រុងប្រយ័ត្ន! ច្រើនជាង 60% នៃមេរោគផ្សព្វផ្សាយ (Ads) មានគោលដៅនៅលើកុំព្យូទ័រដំណើរការប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ Windows

របាយការណ៍ថ្មីមួយបង្ហាញថា ៦១%នៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមានគំនិតអាក្រក់នៅលើអ៊ីនធឺរណិតកំណត់គោលដៅលើកុំព្យូទ័រ Windows ដើម្បីចម្លងមេរោគឬលួចព័ត៌មាន។ ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមានគំនិតអាក្រក់ដើរតួជាវេទិកាចែកចាយមេរោគដោយទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់និងបង្វែរវាទៅគេហទំព័រដែលមានគំនិតអាក្រក់ដែលជាលទ្ធផលទាញយកមេរោគ។

image

ប្រព័ន្ធ Windows ជាគោលដៅចម្បង

យោងតាមការសង្កេត Devcon ចន្លោះថ្ងៃទី១១ ខែកក្កដា ដល់ថ្ងៃទី២២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ៦១ភាគរយនៃយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយដែលមានគំនិតអាក្រក់ផ្តោតសំខាន់ទៅលើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ Windows បើប្រៀបធៀបនឹងប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការដ៏ពេញនិយមដទៃទៀត។ បន្ទាប់ពីប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ Windows ប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការគោលដៅទី២គឺ ChromeOS ដែលមានចំនួន ២២.៥ភាគរយ បន្ទាប់នោះគឺ MacOS ដែលមាន ១០.៥ភាគរយ ហើយឧបករណ៍គោលដៅតិចបំផុតគឺ Apple iPads ០,៨ភាគរយ។

image

នៅក្នុងរបាយការណ៍មួយទៀតដែលចេញផ្សាយដោយ Confiant ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មព្យាបាទកើនឡើងពីត្រីមាសទី២ ដល់ត្រីមាសទី៣។ ការវាយប្រហារត្រីមាសទី៣ គឺសំដៅទៅលើកុំព្យូទ័រលើតុដែលភាគច្រើនដំណើរការលើ Windows ហើយពួកគេកំពុងវាយប្រហារអ្នកប្រើប្រាស់ភាគច្រើននៅក្នុងប្រទេសអ៊ីតាលី អេស្បាញ និងស្កេនឌីណាវ៉ា។ ប្រតិបត្តិការ Windows គឺត្រូវគេប្រើច្រើនបំផុត។ វាជាភាពពេញនិយមដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកនិពន្ធមេរោគចំណាយពេលវេលានិងធនធានដើម្បីអភិវឌ្ឍមេរោគដែលទំនើបជាងនេះ។ មេរោគ Wannacryគឺជាឧទាហរណ៍មួយរបស់វា។ យើងមិនអាចសន្មតថា Linux OS មានសុវត្ថិភាពបំផុតនោះទេ ឥឡូវនេះអ្នកវាយប្រហារដែលកំណត់គោលដៅម៉ាស៊ីនមេ Linux ក៏ត្រូវដំឡើងមេរោគផ្សេងៗផងដែរជាពិសេសស្គ្រីបរ៉ែកាក់។

ជាមួយនឹងត្រីមាសទី៣ ភាពខុសគ្នានៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមាន ៣ខុសគ្នា

  • Malicious ad  – ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាមួយ Javascript ដែលបង្ខំឲ្យមានការប្តូរទិសដៅទៅគេហទំព័រមួយទៀត។

  • In-Banner Video (IBV) ad  – ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មវីដេអូជាមួយកន្លែងដាក់បដា។

  • Low-Quality ad  – ការរំខានដោយផ្អែកលើទីតាំងរបស់អ្នកប្រើប្រាស់

ក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវជឿជាក់ថា “ស្ទើរតែ ១ ក្នុងការចាប់អារម្មណ៍ ២៥០ គឺមានគ្រោះថ្នាក់ឬរំខានដល់អ្នកប្រើប្រាស់ចុងក្រោយដែលស្មើនឹង ៤ពាន់លានចំណាប់អារម្មណ៍ដែលមានគំនិតអាក្រក់ឬរំខានក្នុងមួយខែក្នុងឧស្សាហកម្មទាំងមូល។ ”