ព័ត៌មាន

ក្រុមហ៊ុនជួលផ្ទះ Airbnb រឹតត្បិតការកក់ស្នាក់នៅបណ្តោះអាសន្ននៅចក្រភពអង់គ្លេសដល់បុគ្គលិកសំខាន់

ក្រុមហ៊ុនជួលផ្ទះ Airbnb រឹតត្បិតការកក់ស្នាក់នៅបណ្តោះអាសន្ននៅចក្រភពអង់គ្លេសដល់បុគ្គលិកសំខាន់ដោយសារតែវិបត្ដិនៃមេរោគនេះ។ ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយថាវិធានការណ៍នេះនឹងមានរយៈពេលរហូតដល់ថ្ងៃទី១៨ ខែមេសា។ បុគ្គលិកសំខាន់ៗដូចជា NHS និងបុគ្គលិកថែទាំសង្គម និងបុគ្គលិកដឹកជញ្ជូន និងលក់រាយអាហារនៅតែអាចកក់តាមរយៈកម្មវិធីមួយដែលមានឈ្មោះថា Frontline Stays។ ការសម្រេចចិត្តនេះធ្វើឡើងបន្ទាប់ពីរដ្ឋាភិបាលបានរិះគន់ដល់អ្នកឱកាសនិយម។

image

ទូរទស្សន៍ BBC រាយការណ៍កាលពីថ្ងៃចន្ទថា ការចុះបញ្ជីមួយចំនួនកំពុងអនុញ្ញាតឱ្យ អតិថិជនប្រើប្រាស់មុខងារ “ការកក់បន្ទាន់” ដោយមិនតម្រូវឱ្យមានការត្រួតពិនិត្យ។នៅពេលនោះ ម្ចាស់ខ្លះកំពុងពិពណ៌នាអំពីលក្ខណៈសម្បត្តិអចលនទ្រព្យរបស់ពួកគេថាជា “ការចាកចេញរបស់មេរោគ Covid-១៩” និង “ការល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់ការនៅដាច់ដោយឡែកជាមួយគ្រួសារ” នៅលើគេហទំព័រ។

រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងទេសចរណ៍លោក Nigel Huddleston ពិពណ៌នាថា នេះជាការមិនទទួលខុសត្រូវនិងគ្រោះថ្នាក់។ ការស៊ើបអង្កេតរបស់ BBC នៅទីក្រុងឡុងដ៍ក្រោយមករកឃើញទ្រព្យសម្បត្តិរាប់រយដែល មួយចំនួននៅក្នុងកន្លែងស្នាក់នៅរួមគ្នាត្រូវបានដាក់លក់នៅក្នុងទីក្រុងដល់ភ្ញៀវទេសចរសម្រាប់ថ្ងៃឈប់សម្រាកនៅថ្ងៃបុណ្យ Easter នៅចុងសប្តាហ៍ខាងមុខនេះ។ ដោយប្រើគណនីធម្មតា BBC សាកសួរម្ចាស់ទីតាំងខ្លះដើម្បីពិនិត្យមើលការកក់ទុក។ ម្ចាស់ម្នាក់ឆ្លើយថា “ ត្រូវហើយ វាជាកន្លែងស្នាក់នៅរួមគ្នាជាមួយខ្ញុំនិងកូនស្រីពីរនាក់។ អ្នកអាចមានបន្ទប់បាន”។ ម្នាក់ទៀតបាននិយាយថា “អ្នកនឹងមានបន្ទប់ឯកជនរបស់អ្នកប៉ុន្តែប្រើបន្ទប់ទឹករួមគ្នា។ បង្គន់ និងផ្កាឈូកត្រូវបានចែករំលែកជាមួយបន្ទប់ប្រាំពីរផ្សេងទៀតនៅជាន់តែមួយ”។ ម្ចាស់អចលនទ្រព្យក៏មិនបានសួរថាតើការកក់ទុកសម្រាប់បុគ្គលិកសំខាន់ដែរឬទេ។ Airbnb បាននិយាយថាខ្លួននឹងចាត់វិធានការឆ្លើយតបនឹងការរកឃើញនេះ។

image

ការធ្វើដំណើរចាំបាច់

កម្មវិធី Frontline Stays ត្រូវបានរៀបចំឡើងដើម្បីផ្តល់ជូនបុគ្គលិកសុខាភិបាល និងអ្នកឆ្លើយ តបដំបូងដល់ទៅ ១០០,០០០ នាក់ជាមួយនឹងកន្លែងស្នាក់នៅជិតអ្នកជំងឺនិងមានសុវត្ថិភាព នៅឆ្ងាយពីគ្រួសាររបស់ពួកគេ។ វិធានរបស់រដ្ឋាភិបាលចែងថាកន្លែងស្នាក់នៅទាក់ទងនឹងទេសចរណ៍គួរតែត្រូវបានផ្តល់ជូនតែបុគ្គលិកសំខាន់ៗដែលត្រូវការផ្តាច់ខ្លួនក្នុងពេលមានជំងឺរាតត្បាត។ ឥឡូវ Airbnb បានបិទមុខងារកក់ភ្លាមៗសម្រាប់លក្ខណៈសម្បត្តិទាំងមូល។ វាបានរារាំងការ កក់បន្ទប់ឯកជនកាលពីសប្តាហ៍មុន។

កាលពីសប្តាហ៍មុន ក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យានេះបានសន្យាផ្តល់ប្រាក់ចំនួន ២៥០លានដុល្លារដល់ ម្ចាស់ផ្ទះដែលបានបាត់បង់ប្រាក់ចំណូលដោយសារជំងឺរាតត្បាត។ នៅក្នុងសារទៅកាន់ម្ចាស់ផ្ទះនៅថ្ងៃទី៣១ ខែមីនា លោក Brian Chesky នាយកប្រតិបត្តិបាន និយាយថា “នៅពេលអាជីវកម្មរបស់អ្នករងទុក្ខ អាជីវកម្មរបស់យើងនឹងរងទុក្ខ” ។ ពីរបីថ្ងៃក្រោយមក វាបានប្រកាសថាខ្លួនបានរៃអង្គាសប្រាក់ចំនួន ១កោដិដុល្លារពីវិនិយោគិន ដើម្បីជួយវាក្នុងពេលមានវិបត្តិ។

គេហទំព័រព័ត៌មាន Techcrunch បានរាយការណ៍ថាក្រុមហ៊ុន Airbnb កំពុងកែសំរួលគំរូ អាជីវកម្មរបស់ខ្លួនឡើងវិញដើម្បីផ្តោតលើការស្នាក់នៅរយៈពេលវែង។ វាបាន និយាយថាក្រុមហ៊ុនបានផ្លាស់ប្តូរទំព័រមុខរបស់ខ្លួនដើម្បីផ្សព្វផ្សាយការចុះបញ្ជីបែបនេះហើយបានទាក់ទងម្ចាស់ផ្ទះអំពីអត្ថប្រយោជន៍នៃការកក់យូរជាងនេះ។ទូរទស្សន៍ BBC បានស្នើសុំឱ្យក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ Airbnb ធ្វើអត្ថាធិប្បាយ៕