ព័ត៌មាន

កំណត់ត្រាអតិថិជនរាប់លាននាក់ដែលជាកម្មសិទ្ធិរបស់ Lion Air ត្រូវផ្លាស់ប្តូរទៅវិញទៅមកនៅលើវេទិកាអនឡាញជាច្រើន

ទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួនដែលជាកម្មសិទ្ធិរបស់អតិថិជនក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ចំនួនពីរគ្រប់គ្រងដោយ Lion Air ត្រូវគេរកឃើញថាមានបើកចំហរថា AWS នៅលើគេហទំព័រ។គេជឿថា ទិន្នន័យនេះកំពុងចរាចរលើវេទិកាន័យអស់រយៈពេលជាងមួយខែ។

តើមានអ្វីកើតឡើង?

ព័ត៌មានមិនកិច្ចការពារនៅក្នុងមូលដ្ឋានទិន្នន័យតាមអ៊ិនធឺរណិតរួមមានឈ្មោះ អាស័យដ្ឋានអ៊ីម៉ែល លេខទូរស័ព្ទ អាស័យដ្ឋាន លេខលិខិតឆ្លងដែន កាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់លិខិតឆ្លងដែន កាលបរិច្ឆេទកំណើត និងអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណអ្នកដំណើរ។

  • កំណត់ត្រាអតិថិជនភាគច្រើនជាកម្មសិទ្ធិរបស់ Malindo Air និង Thai Lion Air ត្រូវបានបង្កើតឡើងនៅខែឧសភាឆ្នាំ២០១៩ ។ កំណត់ត្រានោះមាននៅក្នុងមូលដ្ឋានទិន្នន័យចំនួនពីរដែលមានចំនួនកំណត់ត្រា ១៤ លាន និង ២១ លាន។

  • ការបម្រុងទុកថ្មីបំផុតត្រូវបានដាក់ឈ្មោះថា ‘ការទូទាត់ផ្លូវចេញចូល’ (‘Payment Gateway’ ) និងត្រូវគេចុះកាលបរិច្ឆេទនៅថ្ងៃទី២៥ ខែឧសភា។

  • គេរាយការណ៍ថា ឈ្មោះបម្រុងទុកបន្ថែមមានបញ្ចូលទាំងឯកសារយោងរបស់កម្មវិធីសំខាន់របស់ក្រុមហ៊ុន និងសេវាកម្មកក់តាមអ៊ិនធឺរណែត GoQuo ។

  • អ្នកស្រាវជ្រាវតាមអ៊ីនធឺណេតម្នាក់ដែលមានឈ្មោះថា ក្រោមការរំលោភនៅលើធ្វីតធ័របង្ហោះពីគម្រូនៃមូលដ្ឋានទិន្នន័យបន្ទាប់ពីមានការលាក់បាំងព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជន។

ការបែកធ្លាយទិន្ន័យរយៈពេលជិតមួយខែមុន

កាលបរិច្ឆេទពិតប្រាកដនៅពេលទិន្នន័យត្រូវគេផ្សព្វផ្សាយលើវេទិកាគឺមានភាពមិនច្បាស់ទេប៉ុន្តែគេសង្កេតឃើញថា វេទិកាផ្លាស់ប្តូរទិន្នន័យចេញផ្សាយតំណភ្ជាប់ទៅនឹងប្រភព AWS ដែលបើកនៅថ្ងៃទី១០ ខែសីហា។

  • គេជឿជាក់ថា ទិន្នន័យត្រូវគេបោះចោលនៅលើបណ្តាញតេឡេក្រាមវេទិកាផ្ញើសារ និងនៅលើសេវាកម្មដូចជា mega.nz និង openload.cc ដែលជាកន្លែងដែលមានតំណភ្ជាប់សកម្មទៅនឹងមូលដ្ឋានទិន្នន័យ

  • Bleeping Computer  រាយការណ៍ថា ទិន្នន័យត្រូវគេចែកចាយក្នុងសហគមន៍នៅថ្ងៃទី១២ ខែសីហា ហើយប្រភពត្រូវបានគេធានានៅពេលវេលាណាមួយ

ប្រតិកម្មជាផ្លូវការ

ការបំពាននេះត្រូវនាយកប្រតិបត្តិ Malindo Air លោក Chandran Rama Muthy បញ្ជាក់ជាផ្លូវការដោយនិយាយថា ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍នេះផ្តួចផ្តើមធ្វើការស៊ើបអង្កេតផ្ទៃក្នុងហើយបានទៅដល់គណៈកម្មការទំនាក់ទំនង និងពហុព័ត៌មានរបស់ម៉ាឡេស៊ី (MCMC) នៅថ្ងៃអង្គារ។លោកប្រាប់កាសែត South China Morning Post ថា“ យើងដឹងអំពីការំពាននេះនៅសប្តាហ៍   មុន។ យើង និងអ្នកលក់ភាគីទីបីកំពុងពិនិត្យមើលនៅពេលយើងនិយាយហើយនឹងចេញសេចក្តីថ្លែងការណ៍ក្នុងពេលឆាប់ៗនេះ។ យើងនឹងផ្តល់ប្រឹក្សាដល់អ្នកដំណើរតាមលទ្ធផលនៃការស៊ើបអង្កេត។” លោកបញ្ជាក់ផងដែរថា ចំនួនទិន្ន័យរបស់អ្នកដំណើរដែលរងការសម្របសម្រួលនៅមិនទាន់ដឹងនៅឡើយទេ។ លោក Chandran បន្ថែមទៀតថា ក្រុមហ៊ុន Malindo Air នឹងជួលក្រុមហ៊ុនឯករាជ្យសន្តិសុខអ៊ីនធឺណេតដើម្បីវិភាគពីលក្ខណៈនៃការលេចធ្លាយនេះ។

image

image