ព័ត៌មាន

realme អ្នកផ្សព្វផ្សាយបច្ចេកវិទ្យាដ៏ពេញនិយមប្រារព្ធខួប ២ ឆ្នាំជាសកលបង្ហាញពីស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខដ៏អស្ចារ្យជាមួយយុវវ័យ “ហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង”

នៅថ្ងៃទី ៣០ ខែសីហា ព្រឹត្តការណ៍ “realme Fan Fest “ដែលមានរយៈពេល ៣ ថ្ងៃនិងបានបង្កើតឡើងដោយ realme ដែលជាម៉ាកស្មាតហ្វូនដែលមានការរីកចម្រើនឆាប់រហ័សបំផុតក្នុងពិភពលោក បានបញ្ចប់ទៅដោយរលូន ធ្វើអោយយុវវ័យកាន់តែច្រើនជុំវិញពិភពលោកបានទទួលនូវបទពិសោធន៍លេងដែលកាន់តែឆ្លាតវៃ ។ ជាមួយគ្នានេះដែរ realme បានបង្កើតឡើងរយៈពេលពីរឆ្នាំហើយ ហើយលោក Sky Li​ ដែលជានាយកប្រតិបត្តិនៃrealme បានបង្ហាញរបាយការណ៍ស្តីពីការកើនឡើង និងភាពលេចធ្លោជាសកលរបស់realme ។ សម្រាប់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា realme បានបង្កើតនូវព្រឹត្តការណ៍ដ៏អស្ចារ្យមួយ ដើម្បីអបអរសារទរគំរប់ខួបពីរឆ្នាំនៃម៉ាក realme ​និងមានការលេងកំសាន្តជាមួយអតិថិជន ហ៊ានលេង និងហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង។

image

ការជួបជុំជាមួយFanជុំវិញពិភពលោកហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងបង្ហាញពីស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខរបស់realme

យុវវ័យសម័យបច្ចុប្បន្នហ៊ានស្វែងរកអ្វីដែលជាខ្លួនឯង ហើយrealme ក៏តែងតែព្យាយាមចូលរួមជាមួយយុវវ័យ ធ្វើនូវអ្វីដែលពួកគេចង់ធ្វើ។ គាំទ្រអតិថិជនវ័យក្មេងជុំវិញពិភពលោកអោយ “ហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង”ទាំងអស់គ្នា realmeបានបង្កើតកម្មវិធីចែកជូនអាវយឺត “Dare to Leap ___” និងមានការលេងហ្គេមបំពេញពាក្យជាមួយ Fan ជុំវិញពិភពលោក។ សម្រាប់កម្មវិធីនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា មាន​Fan realmeជាច្រើនបានចែករំលែកការឆ្លងកាត់ផ្ទាល់របស់ខ្លួននិងសរសេរក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួននៅលើអាវយឺតផងដែរ ហើយជាការឆ្លើយតបដូចទៅនឹងអ្វីដែលជាតម្លៃនៃម៉ាកrealme ហើយនៅពេលដែលប្រឈមជាមួយការប្រកួតប្រជែងគឺត្រូវហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខជានិច្ច។

image

អ្វីដែលគួរអោយកត់សម្គាល់នោះគឺ អ្នកតំណាងរបស់realmeកម្ពុជា  គឺលោកG-Devithក៏បានអញ្ជើញចូលរួមក្នុងកម្មវិធីផងដែរ ថែមទាំងបានចែករំលែកនូវជីវប្រវត្តិរបស់ខ្លួនដែលហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង និងជូននូវចម្រៀង “realme” មួយបទទៅដល់Fanទាំងអស់គ្នាផងដែរដើម្បីអបអរគំរប់ខួប២ឆ្នាំនៃម៉ាកrealme  ជាកម្មវិធីដែលមិនធ្លាប់មាន ដោយមានការចូលរួមពីគាំទ្រពីFanជាច្រើន។

image

ក្រៅពីនេះ ក៏មានការចូលរួមពីក្រុមតារាល្បីនៅក្នុងបណ្តាញសង្គមរួមមានសុភ័ក្រ្ត លីអីុន សៀនាង វ៉ាន់ឌីនិងតាក់ ដែលញាំុងអោយបរិយាកាសនៅក្នុងកម្មវិធី “ realme Fan Fest  ”កាន់តែសប្បាយរីករាយ។  នៅក្នុងកម្មវិធីនេះដែរ ពួកគេបានរៀបរាប់ពីក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួន និងបានរៀបរាប់ពីការរចនានិងលក្ខណៈសម្បត្តិរបស់ផលិតផលrealme ទៅដល់Fanដែលបានមកទទួលបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់  ក្រៅពីនេះក៏មានការចែករំលែកពីរបៀបនៃការថតSelfieស្អាតៗនិងមានការថតរូបអនុស្សវរីយ៍រួមគ្នាជាមួយFanទៀតផង។

image

ស្របពេលនេះដែរ realme បានបង្កើតឡើងនូវសេវាកកម្មដឹកជញ្ចូនដែលដឹកជញ្ជូនដោយសុភ័ក្រ្ត និងបានណែនាំពីកម្មវិធី “Dare to Leap” ទៅដល់Fan គាំទ្រFanអោយហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង និងលើកទឹកចិត្តទៅដល់ក្តីស្រមៃរបស់Fan ធ្វើអោយអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនទទួលបានបទពិសោធន៍និងភាពទាក់ទាញនៃម៉ាកនិងផលិតផលrealme។

ហ៊ានលេងហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខវិថីឈ្នះរបស់ម៉ាកបច្ចេកវិទ្យាពេញនិយមrealme

ក្នុងនាមជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយបច្ចេកវិទ្យាទាន់សម័យដែលមានអាយុកាលវ័យក្មេង realmeបានពង្រីកទីផ្សាររហូតដល់61ទីផ្សារជុំវិញពិភពលោកយ៉ាងឆាប់រហ័ស ដោយមានការយល់ច្បាស់ទៅលើអតិថិជន ។ អតិថិជនវ័យក្មេងដែលចូលចិត្តផ្នែកសម្ថភាពខ្ពស់ និងការរចនាដែលពេញនិយមទាំងនេះមិនមានកម្រិតចំណាយខ្ពស់នោះទេ ស្របពេលនេះដែរក៏មានការផ្តោតទៅលើគុណភាពដែលល្អផងដែរ តម្រូវការទៅលើស្មាតហ្វូនមិនត្រឹមតែ “តម្លៃ”នោះទេ កាន់តែសំខាន់នោះគឺ “សាកសមនឹងតម្លៃ​”  ។ ដោយមានការយល់ច្បាស់ពីអតិថិជនវ័យក្មេង  realmeតែងតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការភ្ជាប់រវាងវត្ថុផ្សេងៗ ទៅនឹងការរស់នៅបែបពេញនិយមនិងឆ្លាតវៃ បង្កើតបាននូវផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ដែលមានទាំងសមត្ថភាពខ្ពស់និងគុណភាពល្អ។ 

image

នៅក្នុងទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជា realme បាននាំមកនូវ realme X50 Proស្មាតហ្វូន5G ដែលមានការសាកលឿន65W  realme 6 series ដែលមានកម្រិតអេក្រង់90Hzនិងកាមេរ៉ាក្រោយ4គ្រាប់64MP ម៉ូឌែលពេញនិយមrealme C12ដែលមាន6000mAh  រួមជាមួយនឹងកាសឥតខ្សែរBud Q ដែលរចនាដោយអ្នករចនាល្បីឈ្មោះនៃHermesនិងផលិតផល​AIoTជាច្រើនម៉ូឌែលទៀត និងទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីយុវវ័យ។  មកដល់បច្ចុប្បន្ននេះ realmeបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ៤នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។

 image

(Counterpoint: realme performance in key SEA markets Q2 2020)

 នាយកប្រតិបត្តិនៃrealme លោក​​Sky Li បានមានប្រសាសន៍ថា  “ពួកយើងបានប្រើប្រាស់ពេលវេលា​២ឆ្នាំដើម្បីបញ្ជាក់ថា ម៉ាកថ្មីមួយក៏អាចមានឱកាសដែរ ហើយនេះគឺទើបជាការចាប់ផ្តើមប៉ុណ្ណោះ នាអនាគតគឺអ្វីៗសុទ្ធតែអាចកើតឡើង យើងទាំងអស់គ្នានាំយកស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខបន្តដំណើរទៅមុខទាំងអស់គ្នា៕

       ចូលរួមជាមួយយុវវ័យ  realmeដែលជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយបច្ចេកវិទ្យាពេញនិយមបានបង្ហាញពីស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខដ៏អស្ចារ្យ

       ចូលរួមជាមួយយុវវ័យហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងrealmeបានប្រារព្ធខួប២ឆ្នាំជាសកលដែលបង្ហាញពីលទ្ធផលគួរអោយភ្ញាក់ផ្អើល

 

 

នៅថ្ងៃទី៣០ខែសីហាព្រឹត្តការណ៍realme Fan Fest “ដែលមានរយៈពេល៣ថ្ងៃនិងបានបង្កើតឡើងដោយrealme ដែលជាម៉ាកស្មាតហ្វូនដែលមានការរីកចម្រើនឆាប់រហ័សបំផុតក្នុងពិភពលោកបានបញ្ចប់ទៅដោយរលូន  ធ្វើអោយយុវវ័យកាន់តែច្រើនជុំវិញពិភពលោកបានទទួលនូវបទពិសោធន៍លេងដែលកាន់តែឆ្លាតវៃជាមួយគ្នានេះដែរrealme បានបង្កើតឡើងរយៈពេលពីរឆ្នាំហើយហើយលោកSky Liដែលជានាយកប្រតិបត្តិនៃrealme បានបង្ហាញរបាយការណ៍ស្តីពីការកើនឡើងនិងភាពលេចធ្លោជាសកលរបស់realme សម្រាប់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាrealme បានបង្កើតនូវព្រឹត្តការណ៍ដ៏អស្ចារ្យមួយដើម្បីអបអរសារទរគំរប់ខួបពីរឆ្នាំនៃម៉ាrealmeនិងមានការលេងកំសាន្តជាមួយអតិថិជនហ៊ានលេងនិងហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង។

 

 

ការជួបជុំជាមួយFanជុំវិញពិភពលោកហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងបង្ហាញពីស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខរបស់realme

យុវវ័យសម័យបច្ចុប្បន្នហ៊ានស្វែងរកអ្វីដែលជាខ្លួនឯងហើយrealme ក៏តែងតែព្យាយាមចូលរួមជាមួយយុវវ័យធ្វើនូវអ្វីដែលពួកគេចង់ធ្វើ។គាំទ្រអតិថិជនវ័យក្មេងជុំវិញពិភពលោកអោយហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងទាំងអស់គ្នាrealmeបានបង្កើតកម្មវិធីចែកជូនអាវយឺតDare to Leap ___” និងមានការលេងហ្គេមបំពេញពាក្យជាមួយFan ជុំវិញពិភពលោក។សម្រាប់កម្មវិធីនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាមានFan realmeជាច្រើនបានចែករំលែកការឆ្លងកាត់ផ្ទាល់របស់ខ្លួននិងសរសេរក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួននៅលើអាវយឺតផងដែរហើយជាការឆ្លើយតបដូចទៅនឹងអ្វីដែលជាតម្លៃនៃម៉ាកrealme ហើយនៅពេលដែលប្រឈមជាមួយការប្រកួតប្រជែងគឺត្រូវហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខជានិច្ច។

 

 

 

អ្វីដែលគួរអោយកត់សម្គាល់នោះគឺអ្នកតំណាងរបស់realmeកម្ពុជា  គឺលោកG-Devithក៏បានអញ្ជើញចូលរួមក្នុងកម្មវិធីផងដែរថែមទាំងបានចែករំលែកនូវជីវប្រវត្តិរបស់ខ្លួនដែលហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងនិងជូននូវចម្រៀងrealme” មួយបទទៅដល់Fanទាំងអស់គ្នាផងដែរដើម្បីអបអរគំរប់ខួប២ឆ្នាំនៃម៉ាកrealme  ជាកម្មវិធីដែលមិនធ្លាប់មានដោយមានការចូលរួមពីគាំទ្រពីFanជាច្រើន។

 

 

ក្រៅពីនេះក៏មានការចូលរួមពីក្រុមតារាល្បីនៅក្នុងបណ្តាញសង្គមរួមមានសុភ័ក្រ្តលីអីុនសៀនាងវ៉ាន់ឌីនិងតាក់ដែលញាំុងអោយបរិយាកាសនៅក្នុងកម្មវិធី“ realme Fan Fest  កាន់តែសប្បាយរីករាយ។  

 

នៅក្នុងកម្មវិធីនេះដែរពួកគេបានរៀបរាប់ពីក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួននិងបានរៀបរាប់ពីការរចនានិងលក្ខណៈសម្បត្តិរបស់ផលិតផលrealme ទៅដល់Fanដែលបានមកទទួលបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់  ក្រៅពីនេះក៏មានការចែករំលែកពីរបៀបនៃការថតSelfieស្អាតៗនិងមានការថតរូបអនុស្សវរីយ៍រួមគ្នាជាមួយFanទៀតផង។

 

 

ស្របពេលនេះដែរrealme បានបង្កើតឡើងនូវសេវាកកម្មដឹកជញ្ចូនដែលដឹកជញ្ជូនដោយសុភ័ក្រ្ត     និងបានណែនាំពីកម្មវិធីDare to Leap” ទៅដល់Fan គាំទ្រFanអោយហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងនិងលើកទឹកចិត្តទៅដល់ក្តីស្រមៃរបស់Fan ធ្វើអោយអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនទទួលបានបទពិសោធន៍និងភាពទាក់ទាញនៃម៉ាកនិងផលិតផលrealme

 

 

ហ៊ានលេងហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខវិថីឈ្នះរបស់ម៉ាកបច្ចេកវិទ្យាពេញនិយមrealme

ក្នុងនាមជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយបច្ចេកវិទ្យាទាន់សម័យដែលមានអាយុកាលវ័យក្មេងrealmeបានពង្រីកទីផ្សាររហូតដល់61ទីផ្សារជុំវិញពិភពលោកយ៉ាងឆាប់រហ័សដោយមានការយល់ច្បាស់ទៅលើអតិថិជនអតិថិជនវ័យក្មេងដែលចូលចិត្តផ្នែកសម្ថភាពខ្ពស់និងការរចនាដែលពេញនិយមទាំងនេះមិនមានកម្រិតចំណាយខ្ពស់នោះទេស្របពេលនេះដែរក៏មានការផ្តោតទៅលើគុណភាពដែលល្អផងដែរតម្រូវការទៅលើស្មាតហ្វូនមិនត្រឹមតែតម្លៃនោះទេកាន់តែសំខាន់នោះគឺសាកសមនឹងតម្លៃ  ដោយមានការយល់ច្បាស់ពីអតិថិជនវ័យក្មេង  realmeតែងតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការភ្ជាប់រវាងវត្ថុផ្សេងៗទៅនឹងការរស់នៅបែបពេញនិយមនិងឆ្លាតវៃបង្កើតបាននូវផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ដែលមានទាំងសមត្ថភាពខ្ពស់និងគុណភាពល្អ។

 

នៅក្នុងទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជាrealme បាននាំមកនូវrealme X50 Proស្មាតហ្វូន5G ដែលមានការសាកលឿន65W  realme 6 series ដែលមានកម្រិតអេក្រង់90Hzនិងកាមេរ៉ាក្រោយ4គ្រាប់64MP ម៉ូឌែលពេញនិយមrealme C12ដែលមាន6000mAh  រួមជាមួយនឹងកាសឥតខ្សែរBud Q ដែលរចនាដោយអ្នករចនាល្បីឈ្មោះនៃHermesនិងផលិតផលAIoTជាច្រើនម៉ូឌែលទៀតនិងទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីយុវវ័យ។  មកដល់បច្ចុប្បន្ននេះrealmeបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ៤នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។

 

Counterpoint: realme performance in key SEA markets Q2 2020

 

នាយកប្រតិបត្តិនៃrealme លោក​​Sky Li បានមានប្រសាសន៍ថា  ពួកយើងបានប្រើប្រាស់ពេលវេលា២ឆ្នាំដើម្បីបញ្ជាក់ថាម៉ាកថ្មីមួយក៏អាចមានឱកាសដែរហើយនេះគឺទើបជាការចាប់ផ្តើមប៉ុណ្ណោះនាអនាគតគឺអ្វីៗសុទ្ធតែអាចកើតឡើងយើងទាំងអស់គ្នានាំយកស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខបន្តដំណើរទៅមុខទាំងអស់គ្នា។