នៅថ្ងៃទី ៣០ ខែសីហា ព្រឹត្តការណ៍ “realme Fan Fest “ដែលមានរយៈពេល ៣ ថ្ងៃនិងបានបង្កើតឡើងដោយ realme ដែលជាម៉ាកស្មាតហ្វូនដែលមានការរីកចម្រើនឆាប់រហ័សបំផុតក្នុងពិភពលោក បានបញ្ចប់ទៅដោយរលូន ធ្វើអោយយុវវ័យកាន់តែច្រើនជុំវិញពិភពលោកបានទទួលនូវបទពិសោធន៍លេងដែលកាន់តែឆ្លាតវៃ ។ ជាមួយគ្នានេះដែរ realme បានបង្កើតឡើងរយៈពេលពីរឆ្នាំហើយ ហើយលោក Sky Li ដែលជានាយកប្រតិបត្តិនៃrealme បានបង្ហាញរបាយការណ៍ស្តីពីការកើនឡើង និងភាពលេចធ្លោជាសកលរបស់realme ។ សម្រាប់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា realme បានបង្កើតនូវព្រឹត្តការណ៍ដ៏អស្ចារ្យមួយ ដើម្បីអបអរសារទរគំរប់ខួបពីរឆ្នាំនៃម៉ាក realme និងមានការលេងកំសាន្តជាមួយអតិថិជន ហ៊ានលេង និងហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង។
ការជួបជុំជាមួយFanជុំវិញពិភពលោក“ហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង”បង្ហាញពីស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខរបស់realme
យុវវ័យសម័យបច្ចុប្បន្នហ៊ានស្វែងរកអ្វីដែលជាខ្លួនឯង ហើយrealme ក៏តែងតែព្យាយាមចូលរួមជាមួយយុវវ័យ ធ្វើនូវអ្វីដែលពួកគេចង់ធ្វើ។ គាំទ្រអតិថិជនវ័យក្មេងជុំវិញពិភពលោកអោយ “ហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង”ទាំងអស់គ្នា realmeបានបង្កើតកម្មវិធីចែកជូនអាវយឺត “Dare to Leap ___” និងមានការលេងហ្គេមបំពេញពាក្យជាមួយ Fan ជុំវិញពិភពលោក។ សម្រាប់កម្មវិធីនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា មានFan realmeជាច្រើនបានចែករំលែកការឆ្លងកាត់ផ្ទាល់របស់ខ្លួននិងសរសេរក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួននៅលើអាវយឺតផងដែរ ហើយជាការឆ្លើយតបដូចទៅនឹងអ្វីដែលជាតម្លៃនៃម៉ាកrealme ហើយនៅពេលដែលប្រឈមជាមួយការប្រកួតប្រជែងគឺត្រូវហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខជានិច្ច។
អ្វីដែលគួរអោយកត់សម្គាល់នោះគឺ អ្នកតំណាងរបស់realmeកម្ពុជា គឺលោកG-Devithក៏បានអញ្ជើញចូលរួមក្នុងកម្មវិធីផងដែរ ថែមទាំងបានចែករំលែកនូវជីវប្រវត្តិរបស់ខ្លួនដែលហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង និងជូននូវចម្រៀង “realme” មួយបទទៅដល់Fanទាំងអស់គ្នាផងដែរដើម្បីអបអរគំរប់ខួប២ឆ្នាំនៃម៉ាកrealme ជាកម្មវិធីដែលមិនធ្លាប់មាន ដោយមានការចូលរួមពីគាំទ្រពីFanជាច្រើន។
ក្រៅពីនេះ ក៏មានការចូលរួមពីក្រុមតារាល្បីនៅក្នុងបណ្តាញសង្គមរួមមានសុភ័ក្រ្ត លីអីុន សៀនាង វ៉ាន់ឌីនិងតាក់ ដែលញាំុងអោយបរិយាកាសនៅក្នុងកម្មវិធី “ realme Fan Fest ”កាន់តែសប្បាយរីករាយ។ នៅក្នុងកម្មវិធីនេះដែរ ពួកគេបានរៀបរាប់ពីក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួន និងបានរៀបរាប់ពីការរចនានិងលក្ខណៈសម្បត្តិរបស់ផលិតផលrealme ទៅដល់Fanដែលបានមកទទួលបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់ ក្រៅពីនេះក៏មានការចែករំលែកពីរបៀបនៃការថតSelfieស្អាតៗនិងមានការថតរូបអនុស្សវរីយ៍រួមគ្នាជាមួយFanទៀតផង។
ស្របពេលនេះដែរ realme បានបង្កើតឡើងនូវសេវាកកម្មដឹកជញ្ចូនដែលដឹកជញ្ជូនដោយសុភ័ក្រ្ត និងបានណែនាំពីកម្មវិធី “Dare to Leap” ទៅដល់Fan គាំទ្រFanអោយហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង និងលើកទឹកចិត្តទៅដល់ក្តីស្រមៃរបស់Fan ធ្វើអោយអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនទទួលបានបទពិសោធន៍និងភាពទាក់ទាញនៃម៉ាកនិងផលិតផលrealme។
ហ៊ានលេងហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខវិថីឈ្នះរបស់ម៉ាកបច្ចេកវិទ្យាពេញនិយមrealme
ក្នុងនាមជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយបច្ចេកវិទ្យាទាន់សម័យដែលមានអាយុកាលវ័យក្មេង realmeបានពង្រីកទីផ្សាររហូតដល់61ទីផ្សារជុំវិញពិភពលោកយ៉ាងឆាប់រហ័ស ដោយមានការយល់ច្បាស់ទៅលើអតិថិជន ។ អតិថិជនវ័យក្មេងដែលចូលចិត្តផ្នែកសម្ថភាពខ្ពស់ និងការរចនាដែលពេញនិយមទាំងនេះមិនមានកម្រិតចំណាយខ្ពស់នោះទេ ស្របពេលនេះដែរក៏មានការផ្តោតទៅលើគុណភាពដែលល្អផងដែរ តម្រូវការទៅលើស្មាតហ្វូនមិនត្រឹមតែ “តម្លៃ”នោះទេ កាន់តែសំខាន់នោះគឺ “សាកសមនឹងតម្លៃ” ។ ដោយមានការយល់ច្បាស់ពីអតិថិជនវ័យក្មេង realmeតែងតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការភ្ជាប់រវាងវត្ថុផ្សេងៗ ទៅនឹងការរស់នៅបែបពេញនិយមនិងឆ្លាតវៃ បង្កើតបាននូវផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ដែលមានទាំងសមត្ថភាពខ្ពស់និងគុណភាពល្អ។
នៅក្នុងទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជា realme បាននាំមកនូវ realme X50 Proស្មាតហ្វូន5G ដែលមានការសាកលឿន65W realme 6 series ដែលមានកម្រិតអេក្រង់90Hzនិងកាមេរ៉ាក្រោយ4គ្រាប់64MP ម៉ូឌែលពេញនិយមrealme C12ដែលមាន6000mAh រួមជាមួយនឹងកាសឥតខ្សែរBud Q ដែលរចនាដោយអ្នករចនាល្បីឈ្មោះនៃHermesនិងផលិតផលAIoTជាច្រើនម៉ូឌែលទៀត និងទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីយុវវ័យ។ មកដល់បច្ចុប្បន្ននេះ realmeបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ៤នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។
(Counterpoint: realme performance in key SEA markets Q2 2020)
នាយកប្រតិបត្តិនៃrealme លោកSky Li បានមានប្រសាសន៍ថា “ពួកយើងបានប្រើប្រាស់ពេលវេលា២ឆ្នាំដើម្បីបញ្ជាក់ថា ម៉ាកថ្មីមួយក៏អាចមានឱកាសដែរ ហើយនេះគឺទើបជាការចាប់ផ្តើមប៉ុណ្ណោះ នាអនាគតគឺអ្វីៗសុទ្ធតែអាចកើតឡើង យើងទាំងអស់គ្នានាំយកស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខបន្តដំណើរទៅមុខទាំងអស់គ្នា៕
– “ចូលរួមជាមួយយុវវ័យ” realmeដែលជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយបច្ចេកវិទ្យាពេញនិយមបានបង្ហាញពីស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខដ៏អស្ចារ្យ
– ចូលរួមជាមួយយុវវ័យ“ហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង“realmeបានប្រារព្ធខួប២ឆ្នាំជាសកលដែលបង្ហាញពីលទ្ធផលគួរអោយភ្ញាក់ផ្អើល
នៅថ្ងៃទី៣០ខែសីហាព្រឹត្តការណ៍“realme Fan Fest “ដែលមានរយៈពេល៣ថ្ងៃនិងបានបង្កើតឡើងដោយrealme ដែលជាម៉ាកស្មាតហ្វូនដែលមានការរីកចម្រើនឆាប់រហ័សបំផុតក្នុងពិភពលោកបានបញ្ចប់ទៅដោយរលូន ធ្វើអោយយុវវ័យកាន់តែច្រើនជុំវិញពិភពលោកបានទទួលនូវបទពិសោធន៍លេងដែលកាន់តែឆ្លាតវៃ។ជាមួយគ្នានេះដែរrealme បានបង្កើតឡើងរយៈពេលពីរឆ្នាំហើយហើយលោកSky Li ដែលជានាយកប្រតិបត្តិនៃrealme បានបង្ហាញរបាយការណ៍ស្តីពីការកើនឡើងនិងភាពលេចធ្លោជាសកលរបស់realme ។សម្រាប់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាrealme បានបង្កើតនូវព្រឹត្តការណ៍ដ៏អស្ចារ្យមួយដើម្បីអបអរសារទរគំរប់ខួបពីរឆ្នាំនៃម៉ាrealme និងមានការលេងកំសាន្តជាមួយអតិថិជនហ៊ានលេងនិងហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង។
ការជួបជុំជាមួយFanជុំវិញពិភពលោក“ហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង”បង្ហាញពីស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខរបស់realme
យុវវ័យសម័យបច្ចុប្បន្នហ៊ានស្វែងរកអ្វីដែលជាខ្លួនឯងហើយrealme ក៏តែងតែព្យាយាមចូលរួមជាមួយយុវវ័យធ្វើនូវអ្វីដែលពួកគេចង់ធ្វើ។គាំទ្រអតិថិជនវ័យក្មេងជុំវិញពិភពលោកអោយ “ហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯង”ទាំងអស់គ្នាrealmeបានបង្កើតកម្មវិធីចែកជូនអាវយឺត“Dare to Leap ___” និងមានការលេងហ្គេមបំពេញពាក្យជាមួយFan ជុំវិញពិភពលោក។សម្រាប់កម្មវិធីនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាមានFan realmeជាច្រើនបានចែករំលែកការឆ្លងកាត់ផ្ទាល់របស់ខ្លួននិងសរសេរក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួននៅលើអាវយឺតផងដែរហើយជាការឆ្លើយតបដូចទៅនឹងអ្វីដែលជាតម្លៃនៃម៉ាកrealme ហើយនៅពេលដែលប្រឈមជាមួយការប្រកួតប្រជែងគឺត្រូវហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខជានិច្ច។
អ្វីដែលគួរអោយកត់សម្គាល់នោះគឺអ្នកតំណាងរបស់realmeកម្ពុជា គឺលោកG-Devithក៏បានអញ្ជើញចូលរួមក្នុងកម្មវិធីផងដែរថែមទាំងបានចែករំលែកនូវជីវប្រវត្តិរបស់ខ្លួនដែលហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងនិងជូននូវចម្រៀង“realme” មួយបទទៅដល់Fanទាំងអស់គ្នាផងដែរដើម្បីអបអរគំរប់ខួប២ឆ្នាំនៃម៉ាកrealme ជាកម្មវិធីដែលមិនធ្លាប់មានដោយមានការចូលរួមពីគាំទ្រពីFanជាច្រើន។
ក្រៅពីនេះក៏មានការចូលរួមពីក្រុមតារាល្បីនៅក្នុងបណ្តាញសង្គមរួមមានសុភ័ក្រ្តលីអីុនសៀនាងវ៉ាន់ឌីនិងតាក់ដែលញាំុងអោយបរិយាកាសនៅក្នុងកម្មវិធី“ realme Fan Fest ”កាន់តែសប្បាយរីករាយ។
នៅក្នុងកម្មវិធីនេះដែរពួកគេបានរៀបរាប់ពីក្តីស្រមៃរបស់ខ្លួននិងបានរៀបរាប់ពីការរចនានិងលក្ខណៈសម្បត្តិរបស់ផលិតផលrealme ទៅដល់Fanដែលបានមកទទួលបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់ ក្រៅពីនេះក៏មានការចែករំលែកពីរបៀបនៃការថតSelfieស្អាតៗនិងមានការថតរូបអនុស្សវរីយ៍រួមគ្នាជាមួយFanទៀតផង។
ស្របពេលនេះដែរrealme បានបង្កើតឡើងនូវសេវាកកម្មដឹកជញ្ចូនដែលដឹកជញ្ជូនដោយសុភ័ក្រ្ត និងបានណែនាំពីកម្មវិធី“Dare to Leap” ទៅដល់Fan គាំទ្រFanអោយហ៊ានធ្វើជាខ្លួនឯងនិងលើកទឹកចិត្តទៅដល់ក្តីស្រមៃរបស់Fan ធ្វើអោយអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនទទួលបានបទពិសោធន៍និងភាពទាក់ទាញនៃម៉ាកនិងផលិតផលrealme។
ហ៊ានលេងហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខវិថីឈ្នះរបស់ម៉ាកបច្ចេកវិទ្យាពេញនិយមrealme
ក្នុងនាមជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយបច្ចេកវិទ្យាទាន់សម័យដែលមានអាយុកាលវ័យក្មេងrealmeបានពង្រីកទីផ្សាររហូតដល់61ទីផ្សារជុំវិញពិភពលោកយ៉ាងឆាប់រហ័សដោយមានការយល់ច្បាស់ទៅលើអតិថិជន។អតិថិជនវ័យក្មេងដែលចូលចិត្តផ្នែកសម្ថភាពខ្ពស់និងការរចនាដែលពេញនិយមទាំងនេះមិនមានកម្រិតចំណាយខ្ពស់នោះទេស្របពេលនេះដែរក៏មានការផ្តោតទៅលើគុណភាពដែលល្អផងដែរតម្រូវការទៅលើស្មាតហ្វូនមិនត្រឹមតែ“តម្លៃ”នោះទេកាន់តែសំខាន់នោះគឺ“សាកសមនឹងតម្លៃ” ។ដោយមានការយល់ច្បាស់ពីអតិថិជនវ័យក្មេង realmeតែងតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការភ្ជាប់រវាងវត្ថុផ្សេងៗទៅនឹងការរស់នៅបែបពេញនិយមនិងឆ្លាតវៃបង្កើតបាននូវផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ដែលមានទាំងសមត្ថភាពខ្ពស់និងគុណភាពល្អ។
នៅក្នុងទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជាrealme បាននាំមកនូវrealme X50 Proស្មាតហ្វូន5G ដែលមានការសាកលឿន65W realme 6 series ដែលមានកម្រិតអេក្រង់90Hzនិងកាមេរ៉ាក្រោយ4គ្រាប់64MP ម៉ូឌែលពេញនិយមrealme C12ដែលមាន6000mAh រួមជាមួយនឹងកាសឥតខ្សែរBud Q ដែលរចនាដោយអ្នករចនាល្បីឈ្មោះនៃHermesនិងផលិតផលAIoTជាច្រើនម៉ូឌែលទៀតនិងទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីយុវវ័យ។ មកដល់បច្ចុប្បន្ននេះrealmeបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ៤នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។
(Counterpoint: realme performance in key SEA markets Q2 2020)
នាយកប្រតិបត្តិនៃrealme លោកSky Li បានមានប្រសាសន៍ថា “ពួកយើងបានប្រើប្រាស់ពេលវេលា២ឆ្នាំដើម្បីបញ្ជាក់ថាម៉ាកថ្មីមួយក៏អាចមានឱកាសដែរហើយនេះគឺទើបជាការចាប់ផ្តើមប៉ុណ្ណោះនាអនាគតគឺអ្វីៗសុទ្ធតែអាចកើតឡើងយើងទាំងអស់គ្នានាំយកស្មារតីហ៊ានឆ្ពោះទៅមុខបន្តដំណើរទៅមុខទាំងអស់គ្នា។