ព័ត៌មាន

ទីផ្សារស្មាតហ្វូននៅឥណ្ឌាឈានទៅរកលំដាប់ថ្នាក់ទីបី

       យោងតាម​ការសិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​របស់ Research Firm Strategy Analytics បានបញ្ជាក់​ប្រាប់​ឲ្យ​ដឹងថា ប្រទេស​ឥណ្ឌា​គឺជា​ប្រទេស ដែលមាន​ទីផ្សារ​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន​ធំ​មួយ ដោយ​ការដឹកជញ្ជូន​បញ្ចេញ​ល​ក់មាន​ការប្រែប្រួល​ពី 3.8 លាន​គ្រឿង​កាលពី​ត្រីមាស​ដំបូង​ឆ្នាំ ២០១២ ទៅ 10 លាន​គ្រឿង ក្នុង​ត្រីមាស​ដំបូង​នៃ​ឆ្នាំ ២០១៣ នេះ។

       ដោយឡែក​បើ​ធ្វើការ​ប្រៀបធៀប​នៃ​ការដឹកជញ្ជូន​បញ្ចេញ​ល​ក់​នៃ​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន​ទាំងអស់​លើ​ពិភពលោក​រវាង​ត្រីមាស​ទី ១ឆ្នាំ ២០១២ និង ត្រីមាស​ទី ២ ឆ្នាំ ២០១៣ ឃើញថា មានការ​កើនឡើង​ពី 150 លាន​គ្រឿង ទៅ 203.9 លាន​គ្រឿង​ឯណោះ ដោយ​មិន​រាប់បញ្ចូល​ការចេញលក់​នៅលើ​ទីផ្សារ​ចិន​ទេ។

       ប្រទេស​ចិន​គឺជា​ប្រទេសមួយ​ដែលមាន​ទីផ្សារ​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន​ធំជាងគេ​បង្អស់​នៅលើ​ពិភពលោក បន្ទាប់មក​គឺ​សហរដ្ឋអាមេរិក ហើយ​ជប៉ុន​ទទួលបាន​ចំណែក​ទីផ្សារ​ទី។បើតាម​ការ​អៈ​អាង​របស់​អ្នកវិភាគ​ដទៃទៀត​បាន​ឲ្យ​ដឹងថា ឥឡូវនេះ​ឥណ្ឌា​គឺជា​ប្រទេស​ចិន​ថ្មី​ដែល​ទទួលបាន​នូវ​ចំណែក​ទីផ្សារ​កើនឡើង ដោយមាន​បណ្តា​ក្រុមហ៊ុន​ជាច្រើន​បាន ធ្វើ​វិនិយោគទុន​រួមមាន​ដូចជា Micromax, Karbonn ហើយ BlackBerry ក៏​ឈរជើង​យ៉ាងរឹងមាំ​នៅ​ទីនោះ​ដែរ៕

        ប្រភពៈ androidauthority